Tantvarning för 7:e gången
Hej i snöstormen!
Tack för alla kramar! De behövs, men idag är dock en bättre dag, jag har varit på stan och käkat lunch med bästa H och gullElsa, hon kräktes över hela sig, mamman och soffan, lite kul ska man ha när man är liten! Hon sover sött i famnen och jag känner ett litet sug efter en egen. Snusa bebis är det bästa som finns!
Igår bestämde jag mig för att köpa en klänning som jag suktat efter i månader( dvs om den fanns kvar), B som gick bort älskade kläder och jag vill ha nått snyggt på hennes begravning. Egentligen har jag inte ens nästan råd med den eftersom den kostade maffiga 11ookr( på fin boutiqe) men så ringde H imorse och sa att de hade 50% rea på den affären, och min klänning fanns kvar, satt som en smäck så den blev det och en supercool handväska som kostat 900kr och nu kostade 350kr. Sen köpte jag även ett jättegulligt babyalbum åt Elsa( det är en sån där vi har allt men det kostar plenty boutiqe). Ska dit en sväng imorgon och köpa lite annat fint till kompisars födelsedagar.
På det hela taget en bra dag so far, iofs är jag på jobbet så den kan ju bli sämre haha.
Måste höra vad ni tycker om en sak, det är ett biblojobb ute på platsbanken i en liten by itne så långt härifrån, det är verkligen mitt drömjobb, men jag har ju itne min examen än, frågan är ska jag chansa och söka( jag har uppsats + en yttekurs kvar, och kursen kan jag göra även om jag får ett jobb). Jag vill ju helst inte att de skrattar åt mig
Det står att man ska ha antingen examen i BoI( det jag får) eller motsvarande kompentens( i min värld är allt utom uppsats motsvarande)
Vad tror ni?
Kör/skotta/gå försiktigt i snöovädret
Kram