Bobou skrev 2010-04-08 17:55:44 följande:
Tack, söta du! Jag tror nog att det ska vara lugnt. Fast ibland oroar jag mig för korsreaktioner med stenfrukter också...
Fast har du aldrig fått en sådan så är det ju inte så troligt att du får en sådan nu, Johan har alltid varit allergisk mot stenfrukter
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Det är en evig tur att hans sambo är sjuksköterska
Panzers syrra är allergisk mot getingar och måste ha med sig spruta överallt, klart att det påverkar henne. Hon är ju fullständigt livrädd för allt som flyger, med rätt också.
Jag kan ju muntra upp dig med att jag personligen just nu ägnar mig år skengraviditeter, väldigt underhållande,
Jag: " Panzer visst ser mina tuttar konstiga ut, är inte bråstvårtorna lite mörkar? Och ådror, jag har väl aldrig haft ådror på brösten?", illa mår jag också...
Panzer: Nä det är inget konstigt med dina tuttar, de har alltid sett ut så där, du mår ju alltid illa på morgonen, det är för att du hatar att gå upp och är uppe för länge på nätterna
Jag: men så HÄR ådriga har de väl inte varit, och jag är ju så trött jämt, jag måste nästan vara gravid...
Panzer: NEJ dina tuttar ser ut som vanligt, och du är ju för f-n alltid trött, det har du ju varit i 11 år, inget konstigt med det. Om du trot att du är gravid så borde du ju sluta röka inte sant?
Jag: hmm nu när jag tänker efter så är jag nog inte gravid