• Heloise

Tantvarning för 7:e gången

vi har ju tur som inte behöver skotta speciellt mkt. Nu ska jag korka upp vinet och ta ett bloss sen hopp i duschen.

• Heloise

Tack! Idun är jättefint, vet bara en som heter det och det är min tremänning,hon hade sådana äppelkinder att hon fick heta Idun!
    Hennes dotter har ett ovanligt namn; Aura.

• Heloise
    Villemoa skrev 2010-02-23 22:34:39 följande:
    Ja, grattis Heloise! Bruttan: som jag sa i andra tråden så ligger Elvira på första plats i namnlistan om vi skulle få en dotter till Men vi har faktiskt ett till namn på E som vi gillar starkt
    Tack!
    Åh alla vill döpa flickor till E- namn, jag och Panzer är överens om att döpa en dottern till Elise Charlotte Maria( förutsatt att det blir en dotter någon gång). Naturligtvis kan det komma ut en Isabella eller Stina, men Elise hette Panzers mormor och det är det enda namn han insisterar på. Som tur är tycker jag att det är otroligt fint.
  • Heloise
    Soldemor skrev 2010-02-23 22:28:43 följande:
    grattis på födelsedagen!!
    Merci!
  • Heloise
    passionsblomman skrev 2010-02-23 23:13:30 följande:
    Heloise, vad lustigt med E-namnen! Jag har också ett solklart E-namn både i flick och pojkfall. Fast dem säger jag ite högt...än.
    Betyder det otur? Äsch jag tror iaf inte på tur eller otur
    Blir det så blir det. Annars får jag väl köpa en hund som heter så

Jag har blivit bortskämd med fina presenter och en lyckoblöja från Elsa!
  • Heloise

Underbart! Hugh Laurie är fantastisk!

• Heloise

H kallade det en lyckoblöja haha, så jag antar att det finns nått som heter det nu. Jag fick en oanvänd miniblöja, så att jag har en blöja om det blir någon bebbe.

• Heloise
    passionsblomman skrev 2010-02-24 11:57:29 följande:
    Heloise, Otur? nej sådant skrock tror jag inte på. Jag bara känner att med alla oanliga namn i mitt liv så behöver jag ju inte hojta ut vare sig nuvarande eller efterlängtade namn för hela världen. Det blir å lätt att leta rätt på min brevlåda då. En gammal skada sedan mitt mer hotade liv kanske...
    Nä det är klart! Jag hojtar inte ut mitt riktiga namn, det skulle bli för lätt att hitta mig då

Men å andra sidan om någon letar reda på min brevlåda så kanske de tar in posten till mig, eftersom jag inte orkat göra det än
  • Heloise

Hej hopp!
    Gullig bebbe I'm Yours!

Jag är så himla trött nuförtiden, powernappade innan jobbet och nu håller ögonen på att falla igen. Men det går itne för sig, vi ska äta lite goda ostar, salami, parma och frukt till OS.

Imorron bitti blir det upp med tuppen och kika på hockey, sne ska jag äntligen tills frissan .

• Heloise
    Fjällbruttan skrev 2010-02-24 22:15:02 följande:
    [citat]

Varför är Heloise så trött då? Nåt på g?? Eller bara massa gott vin och OS? Jag återkommer med svar på den frågan när jag vet haha
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången