• Heloise

Tantvarning för 7:e gången

Soldemor skrev 2010-03-23 16:02:54 följande:
    Vi har helt klart olika uppfattningar om vad som är kul här i livet Eller möjligen om du är självplågare?
    Haha, nä men jag är som sagt var lite små susig av cocillanan, jag skulle inte bli ngn bra knarkare, den saken är säker Blir däckad av 2 tsk C haha.
  • Heloise

Nu är Panzer hemma med glass, pepsi och fryst pizza
    Han är väl bäst!

• Heloise
    didis skrev 2010-03-23 16:26:38 följande:
    [.Har någon ett bra tips på disputationspresent? Jag ska gå på redag men blommor är inget bra pga resan (eller får jag chansa på T-centralen) och helst vill jag ge något annat. Tips emottages tacksamt!
    [/citat]

En flaska champagne/eller ett fint vin, kanske ett vin man kan lagra?
  • Heloise
    didis skrev 2010-03-23 17:59:25 följande:
    Böcker är min favoritpresent både att ge och att få!Kanske liiite vågat att beställa på nätet och hoppas på hemleverans i övermorgon dock...I "värsta" fall får det bli en blomma inhandlad på T-centralen.
    Aha det var redan i övermorgon, jag är lite trög! Då är det nog liiite riskabelt haha
  • Heloise

Jag har hittat fantastiska lakan som jag vill ha, men det finns inte en chans att jag har råd med dem till oss. Får köpa dem till kompisarna i bröllopspresent!

• Heloise

Nu ger jag upp för idag och krälar tillbaka till sängen. Ögonen och näsan rinner hela tiden, hur fasiken ska det gå att gå till jobbet imorgon? Det finns ju inte tillräckligt mkt smink i världen för att rädda mitt ansikte. Jag måste gå med fnasig näsa och puffiga ögon.

Jag får ta alvedon och nå luftrörsvidgande så kanske det finns en sportluva att ajg kan sova.

Nattinatti, och du didis, hade du bott närmare så hade jag skickat över Panzer till dig med glass, pizza och pepsi! Inga tanter ska vara själva när de är sjuka!

Kramkram

• Heloise

Tack tanterna för krya på dig hälsningar, jag gör så gott jag kan, på den fronten men än så länge är det lika som förut.
    Cyberchoklad blir man smal av inte sant? För då vill jag också ha

Håller alla tummar och tår för Blomman och blom-mannen.
    Har precis kollat på I en annan del av köping och usch vad tv 4 play är dålig, speciellt om man jämför med svt play som är underbar!

• Heloise

Sitter och skriver CV och brev usch vad jag hatar sånt här!

• Heloise
    Soldemor skrev 2010-03-24 13:27:39 följande:
    Jobb på gång?
    Jag jag tänkte söka en informatörstjänst på banverket. Jag har ju ingen som helst erfarenhet av detta men det är ett av de yrken som jag har kompetens för( om man ska tro våra lärare) dessutom krävde de ingen examen inom kommunikation eller information utan utbilding inom dessa var meriterande( vilket jag ju har).
    Det låter som ett spännande jobb, inte ett biblo jobb men jag är trött på att jobba på ICA och vill så gärna göra något annat.
    Det är så svårt att skriva Brevet tycker jag CV går bra men brev usch!!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången