Tantvarning för 7:e gången
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Nu är Panzer hemma med glass, pepsi och fryst pizza
Han är väl bäst!
Didis!
Den här hade jag köpt, men det är ju bara för att jag är ett bokfreak
www.antikvariat.net/get/search.cgi&qe=RED168980
Jag har hittat fantastiska lakan som jag vill ha, men det finns inte en chans att jag har råd med dem till oss. Får köpa dem till kompisarna i bröllopspresent!
Nu ger jag upp för idag och krälar tillbaka till sängen. Ögonen och näsan rinner hela tiden, hur fasiken ska det gå att gå till jobbet imorgon? Det finns ju inte tillräckligt mkt smink i världen för att rädda mitt ansikte. Jag måste gå med fnasig näsa och puffiga ögon.
Jag får ta alvedon och nå luftrörsvidgande så kanske det finns en sportluva att ajg kan sova.
Nattinatti, och du didis, hade du bott närmare så hade jag skickat över Panzer till dig med glass, pizza och pepsi! Inga tanter ska vara själva när de är sjuka!
Kramkram
Tack tanterna för krya på dig hälsningar, jag gör så gott jag kan, på den fronten men än så länge är det lika som förut.
Cyberchoklad blir man smal av inte sant? För då vill jag också ha
Håller alla tummar och tår för Blomman och blom-mannen.
Har precis kollat på I en annan del av köping och usch vad tv 4 play är dålig, speciellt om man jämför med svt play som är underbar!
Sitter och skriver CV och brev usch vad jag hatar sånt här!