• Heloise

Inte sant Sonja jag tror att vi alla behöver ett sånt hembiträde haha, han kunde få stryka utan skjorta så kunde jag sitta i en fåtölj mitt emot och dricka ett glas vin med fötterna i högläge.

• Heloise
    Soldemor skrev 2010-03-30 10:55:44 följande:
    Skall vi dela på honom? Om han tar torsdagar hos dig så kan han vara måndagar hos mig? Det blir bra!
    Självklart, han jobbar 7 dagar i veckan, så det blir bra om han börjar i söder hos dig och jobbar sig norröver, han borde vara hos Sonja och bruttan runt fre-lörd nått sånt.
  • Heloise

Härliga lilla K, önskar jag hade fått se henne i spåren

• Heloise
    Sonja68 skrev 2010-03-30 11:58:10 följande:
    jag har filmat henne! Tänk när hon blir stor, då ska jag visa henne det klippet
    Nått att ta fram när första pojkvännen gör sitt intåg
  • Heloise

Haha klart att Panzer, Herr solde och herr sonja får hitta på nått annat undertiden Maid sexbomb städar, lilla K kan ju vara doatjej Sonja "sexbomb, sexbomb"

• Heloise
    Soldemor skrev 2010-03-30 12:07:45 följande:
    Och det får vi ju inte utsätta vår sötsak för!
    Nä verkligen inte, fast det vette tusan om en kalashnikov biter på honom, han har ju ändå varit Hektor i Troja
  • Heloise

Jag går och tar en morfar eller farfar eller granny som min Aussie kompis säger, m.a.o en nappning. Den kan bli lång, den kan bli kort, men nappning blir det, för nu gör öronen och huvudet ont!

Jobba på Sonja!

• Heloise

Det vart en lååång nappning, mkt skönt!

Åhh vad spännande Bruttan, vojnevojne Fjällgrodan is on the move!

Vi ska bort till våra tv-serie kompisar på middag med tillhörande seriemaraton, jag tror att nappningen kommer att komma väl till pass.

• Heloise

Woho mrs Heloise is in the house, all tipsy and nice.
    Aleta låter som om maken ska hänga upp hängare.

Vi har haft en härlig långfredag, med porterstek massor med vin(för mig) och sedan mer vin( jag igen) och rom och cola. Liteeeee tipsy och mkt glad, jag tror att panzer och jag ska gå och sova snart, ja det är det eller göra en bebbe

Nattinatt ladies!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången