• Heloise

Tantvarning för 7:e gången

Hon ligger väl ner och stretar och stretar i timmar. Hon är väldigt beslutsam haha, dessutom är vårt kylskåp dåligt så det har inte lika bra vakuum som i nya kylar. Vi måste helt klart köpa en ny kyl!

• Heloise

Skickar all tur i gästrikland och hälsingland, samt snor nordupplands tur med, till er blomman!

• Heloise

Ärligt talat har jag svårt för Carola, har alltid haft det. Men Alcazar är bra! Fast jag har svårt för Herreys också

Jag gillar schalger, ibland, men det är inget jag lyssnar på i tid och otid direkt. Låter som en härlig kväll Didis!

Jag är sjuk och i natt( tidig morgon) hostade jag så mkt att jag var tvungen att gå upp och ta lite cocillana, då vart det bättre, jag vart lite hög och nu mår jag illa och så bråkar Flisan och Tirza så att jag inte kan sova. Mina katter är j-vligt billiga just nu, det är 2 för 1 pris på dem, äsch, jag kan tom betala någon för att ta dem! Inte Smulan så klart, men Flisan och Tirza. De slåss, förstör, river ner och fräser hela dagarna i ända.

Undra om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska kolla på en film?

• Heloise

Vad skönt att du kunde pusta ut Sonja!
    Nu har jag gosat med min missar lite jag med och som jag älskar dem allihop, fast två stycken kan driva mig till vansinne. Speciellt när man är sjuk och trött och inte alls på humör att gå runt och stänga öppna dörrar eller sära på katter som slåss...

Just nu lyssnar jag på Lillasysters grymma cover av Umbrella!

• Heloise
    Sonja68 skrev 2010-03-23 12:49:03 följande:
    Ikväll ska här bakas Silvikaka Flickorna är eld o lågor och den här gången ska de verkligen få lov att hjälpa till. Vi har hela kvällen på oss! Maken har dessutom erbjudit sig att fixa middagen idag Just nu kom jag på varför jag älskar honom trots allt ♥
    Vad mysigt det låter Sonja, och så slalom i helgen, din man håller verkligen på och jobbar ihop +'en

Min man är så trött när han kommer hem att han stupar i säng vid 22, och då ska jag med, vilket gör att jag ligger vaken i timmar och funderar( är ju inte ett dugg kvällstrött)men vad gör ju det, jag har redan planerat att rusta sovrummet, barnnamn, ev tillbyggnader på nästa hus, som vi inte köpt, men som att det ska hindra en . Jo just det jag har även skissat upp en bok i huvudet, nästan komplett med karaktärer, tema etc. Så det här med att gå och lägga sig tidigt är kanske en bra idé
  • Heloise
    Sonja68 skrev 2010-03-23 12:58:28 följande:
    Gud så kreativ du är på kvällskröken Heloise!Själv somnar jag innan huvet landat på kudden...
    Ja det är helt sanslöst haha, toppa det med att jag dessutom var hög som ett hus i går kväll, Cocillana messar med mitt huvud, så ska jag tala om att mina planer för framtiden var ganska så "högt" flyende om man säger så
  • Heloise

Hörrni tanter inte är väl Clara ett ko-namn? Panzer tycker det men han är ju lite korkad ibland oxå!

Mhm men det är ju bara att utnyttja smörningen till max Sonja!

• Heloise

Tack!Då är det officiellt, Panzer är lite korkad ibland

• Heloise
    Soldemor skrev 2010-03-23 15:46:18 följande:
    Då är det en som försöker starta en överlämningstråd hos prästerna...
    Men solde det är väl kul
    Ska genast begiva mig dit!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången