Tantvarning för 7:e gången
Hon ligger väl ner och stretar och stretar i timmar. Hon är väldigt beslutsam haha, dessutom är vårt kylskåp dåligt så det har inte lika bra vakuum som i nya kylar. Vi måste helt klart köpa en ny kyl!
Hon ligger väl ner och stretar och stretar i timmar. Hon är väldigt beslutsam haha, dessutom är vårt kylskåp dåligt så det har inte lika bra vakuum som i nya kylar. Vi måste helt klart köpa en ny kyl!
Skickar all tur i gästrikland och hälsingland, samt snor nordupplands tur med, till er blomman!
Mmm Silviakaka är ju urgott, men annars finns det ju även snoddas/kärleksmums/mockarutor.
www.recepten.se/recept/mockarutor.html
Fast jag skulle nog göra silviakaka, med färgrant strössel på!
Ärligt talat har jag svårt för Carola, har alltid haft det. Men Alcazar är bra! Fast jag har svårt för Herreys också
Jag gillar schalger, ibland, men det är inget jag lyssnar på i tid och otid direkt. Låter som en härlig kväll Didis!
Jag är sjuk och i natt( tidig morgon) hostade jag så mkt att jag var tvungen att gå upp och ta lite cocillana, då vart det bättre, jag vart lite hög och nu mår jag illa och så bråkar Flisan och Tirza så att jag inte kan sova. Mina katter är j-vligt billiga just nu, det är 2 för 1 pris på dem, äsch, jag kan tom betala någon för att ta dem! Inte Smulan så klart, men Flisan och Tirza. De slåss, förstör, river ner och fräser hela dagarna i ända.
Undra om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska kolla på en film?
Vad skönt att du kunde pusta ut Sonja!
Nu har jag gosat med min missar lite jag med och som jag älskar dem allihop, fast två stycken kan driva mig till vansinne. Speciellt när man är sjuk och trött och inte alls på humör att gå runt och stänga öppna dörrar eller sära på katter som slåss...
Just nu lyssnar jag på Lillasysters grymma cover av Umbrella!
Hörrni tanter inte är väl Clara ett ko-namn? Panzer tycker det men han är ju lite korkad ibland oxå!
Mhm men det är ju bara att utnyttja smörningen till max Sonja!
Tack!Då är det officiellt, Panzer är lite korkad ibland