• mojikanan

Brudar sommaren 2011 !!

Några fler brudar som skall gifta sig Sommaren 2011?? Någon som vill följas åt?! 

• Svar på tråden Brudar sommaren 2011 !!
  • mojikanan
    Niini skrev 2010-02-02 14:14:34 följande:
    Jepp, nu är det väl definitivt :) Lokalen är bokad på 21 maj o jag är så löjligt lycklig att jag nästan sitter o tjuter här hemma :D
    Vad härligt!! Skönt att du fick den med så att du verkligen får det som du vill ha det!! :) 
  • NiVi

Ja det ska jag göra! Tack för tipset!

ElLe79 skrev 2010-02-01 12:02:14 följande:
    Hej,Kolla på Skultunas manschettknappar (finns på NK bl a). Kostar ca 550 sek. Min man hade Fleur de Lys knappar i Ivory White/förgylld mässning - såååå fina och eleganta!
    Åh jag har missat att boka kyrkan och lokal såhär mitt i all flyttstress! Men imorgon då!!!
  • NiVi

las vegas bruden skrev 2010-02-01 11:14:26 följande:

Ser att ni pratat om klänningar. Har ni hittat klänningen med stort K än? =) Jag har gjort det och just nu är det rea på den på shopindream. Funderar på att beställa den innan mars, då rean försvinner.. Dock är det kanske lite tidigt, men är rädd för att den försvinner annars. Sen lockar priset med.. 1100 inkl. frakt! Perfekt!! www.shopindream.com/product-5493.html
    Jag har också hittat min klänning med stort K!

www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50
  • Minous

@mojikanan har inte läst igenom alla svar men jag läste någonstans att du skulle gifta dig i en slottsruin (tror jag?) blev så nyfiken, var har du hittat den? :) Vi ska gifta oss borgligt, gärna utomhus men har inte hittat någon plats än...

• Greeneyes

jaaa, nu har jag äntligen fått tag på vigselförrättaren i Skottland, tagit två månader typ! Där är det nämligen lite kruxigt med massa pappersarbete och regler osv för att få en giltig vigsel, och det måste utföras av just den personen i det distriktet tydligen. Och hade hon varit upptagen så hade allt skitit sig, men nu har VI bokat henne wohoo!
    Då är både lokal och vigselförrättare bokad, klänningen har jag hittat men inte beställt än, färgtema o dekorer hyfsat valda, inbjudningar skissade på i skallen men inte riktigt klara. Närmast är det save the date-kort som ska tillverkas och skickas ut.

• mojikanan
    Minous skrev 2010-02-08 13:26:15 följande:
    @mojikanan har inte läst igenom alla svar men jag läste någonstans att du skulle gifta dig i en slottsruin (tror jag?) blev så nyfiken, var har du hittat den? :) Vi ska gifta oss borgligt, gärna utomhus men har inte hittat någon plats än...
    ahh oki.. Nää man vill ju att det ska bli "rätt" med!! 

Det var min sambo som föreslog den platsen! 

Gräfsnäs heter den platsen!! Om du gogglar så kan du se lite mer!! 

Finns även bilder på min sida på platsen! 

Vi kör också borgligt då kan man göra det lite speciellt med!! 

• mojikanan
    Greeneyes skrev 2010-02-08 13:31:17 följande:
    jaaa, nu har jag äntligen fått tag på vigselförrättaren i Skottland, tagit två månader typ! Där är det nämligen lite kruxigt med massa pappersarbete och regler osv för att få en giltig vigsel, och det måste utföras av just den personen i det distriktet tydligen. Och hade hon varit upptagen så hade allt skitit sig, men nu har VI bokat henne wohoo!Då är både lokal och vigselförrättare bokad, klänningen har jag hittat men inte beställt än, färgtema o dekorer hyfsat valda, inbjudningar skissade på i skallen men inte riktigt klara. Närmast är det save the date-kort som ska tillverkas och skickas ut.
    Hur kommer det sig att ni gifter er i Skottland?? :) 
  • NiVi

I en slottsruin var min och sambons dröm så nu blev jag lite avis! Tyvärr finns det ingenting sånt att gifta sig vid här!

• mojikanan
    NiVi skrev 2010-02-08 21:31:19 följande:
    I en slottsruin var min och sambons dröm så nu blev jag lite avis! Tyvärr finns det ingenting sånt att gifta sig vid här!
    Ahh vad tråkigt.. :( Hoppas ni finner en plats som är lika bra!! 

Svar på tråden Brudar sommaren 2011 !!