Brudar sommaren 2011 !!
Några fler brudar som skall gifta sig Sommaren 2011?? Någon som vill följas åt?!
Några fler brudar som skall gifta sig Sommaren 2011?? Någon som vill följas åt?!
Niini: jättegrattis!
Ja det ska jag göra! Tack för tipset!
las vegas bruden skrev 2010-02-01 11:14:26 följande:
@mojikanan har inte läst igenom alla svar men jag läste någonstans att du skulle gifta dig i en slottsruin (tror jag?) blev så nyfiken, var har du hittat den? :) Vi ska gifta oss borgligt, gärna utomhus men har inte hittat någon plats än...
jaaa, nu har jag äntligen fått tag på vigselförrättaren i Skottland, tagit två månader typ! Där är det nämligen lite kruxigt med massa pappersarbete och regler osv för att få en giltig vigsel, och det måste utföras av just den personen i det distriktet tydligen. Och hade hon varit upptagen så hade allt skitit sig, men nu har VI bokat henne wohoo!
Då är både lokal och vigselförrättare bokad, klänningen har jag hittat men inte beställt än, färgtema o dekorer hyfsat valda, inbjudningar skissade på i skallen men inte riktigt klara. Närmast är det save the date-kort som ska tillverkas och skickas ut.
Det var min sambo som föreslog den platsen!
Gräfsnäs heter den platsen!! Om du gogglar så kan du se lite mer!!
Finns även bilder på min sida på platsen!
Vi kör också borgligt då kan man göra det lite speciellt med!!
I en slottsruin var min och sambons dröm så nu blev jag lite avis! Tyvärr finns det ingenting sånt att gifta sig vid här!