Brudar sommaren 2011 !!
Några fler brudar som skall gifta sig Sommaren 2011?? Någon som vill följas åt?!
Några fler brudar som skall gifta sig Sommaren 2011?? Någon som vill följas åt?!
Men ja är lite på samma spår som dig att beställa från kina!
Tråkiga är ju om man får hem klänningen och det är en massa fel på den!! :S
Vad trevligt! Maj är en fin månad!! :)
Jag hänger gärna på här. Bröllop planerat i augusti 2011 :)
Åh va roligt! Jag vill också vara med här! Vi har sagt 16 juli 2011 preliminärt om det funkar med lokalen och så! Vi har satt en budget och skrivit en preliminär inbjudningslista. Nu kikar vi på klänningar och funderar över praktiska saker som menyn etc.
Har ni någon budget för era bröllop?
Hoppar gärna in här oxå =)
Har som sagt inget bokat och den blivande mannen är väl inte så intresserad av att var insatt i det hela.. Men jag planerar lite varje dag och försöker komma på bra lösningar så det blir bra kompromisser. sambon vill ha ett litet och jag vill ha något större. Jag har inget emot att "alla" kommer i kyrkan, men vill bara ha familjen på mottagningen och sen fest för alla vänner. Sambon vill ha det tvärtom ungefär.
Har någon tips på hur vi kan lösa detta på bästa sätt så vi båda får det bröllop vi vill ha?
Hej hej!
Hoppar gärna in här jag med - vi ska gifta oss i mitten på maj 2011 Vi ska gifta oss i Skottland på ett slott är det tänkt, så mycket av planeringen måste ta hänsyn till det.
Jag har också tänkt beställa klänning från Kina