Brudar sommaren 2011 !!
Några fler brudar som skall gifta sig Sommaren 2011?? Någon som vill följas åt?!
Några fler brudar som skall gifta sig Sommaren 2011?? Någon som vill följas åt?!
Hej hej hoppar in här med!! Vi ska gifta oss den 21:a maj 2011 kyrkan e redan bokad.. men sen har vi en hel del planering kvar. Har även jag funderat på att beställa klänning från Kina ;)
Hej på er!! Hur går det med allt? Jag är fullt uppe i att kolla klänningar, vill ha en kort och ganska enkel... Tänkte piffa till den med en lite roligare slöja som jag sett och sen även ha ett par högklackade skor..
jag surfade omkring här www.shopindream.com/ imorse och jag har läst i en annan tråd att deras reapriser tar slut nu i jan.. Jag blir sugen på atr skicka efter en, men antar att det är liiiite tidigt?! Men det är löjligt bra priser!!
las vegas bruden skrev 2010-01-25 16:38:33 följande:
Jag hänger också gärna på här!
Vi har gått från planer på stor fest till planer på bara mottagning efter vigseln. Främst för att kunna lägga pengarna på tid med varandra istället för på en kväll. Vi vill vara på bröllopsresa i en månad och gärna fortsätta vara ledig när man kommer hem.
Upplägget på mottagningen blir moussernade, snittar, flervåningstårta, kaffe & avec och levande musik (soft jazz).
Vår plan är att gifta oss i juni 2011. Kyrkan är ej bokad ännu.
Du har inte ångrat dig då? Blir lite orolig för att man ska hitta en klänning som man hellre vill ha. Men man får väl ge sig fasen på att inte kika vidare.
las vegas bruden skrev 2010-01-25 16:46:17 följande:
las vegas bruden skrev 2010-01-25 17:00:04 följande:
Åh jag är oxå så sugen på att köpa klänning nu!!! Men jag måste verkligen gå ner i vikt först så jag väntar nog till hösten åtminstone! Men drömklänningen är uppletad