Brudar sommaren 2011 !!
Några fler brudar som skall gifta sig Sommaren 2011?? Någon som vill följas åt?!
Några fler brudar som skall gifta sig Sommaren 2011?? Någon som vill följas åt?!
Vi har väl båda varit väldigt fascinerade av landet sedan barnsben, och har väl nån knäpp tanke om att vi kanske levt nåt tidigare liv där tillsammans haha! Nä, men vi ville göra något annorlunda, och jag ville gifta mig i ett slott, så då bestämde vi oss för Skottland
Yes, vi har samma gästlista som om vi hade gift oss hemma ungefär. Det blir inte sååå mycket dyrare än att hyra lokal och catera här hemma, dock så får ju folk betala eget flyg och boende. Men det verkar som att de flesta är riktigt på faktiskt, så det är kul!
Ja, turligt nog så verkar de flesta intresserade av att förlänga det till en liten minisemester, så jag hoppas att uppslutningen blir god
Åh va härligt det låter!
Tycker vi också
Men sen får vi väl se hur galet trött jag är på att planera "på distans" om ett år Allt blir ju så himla mycket knepigare, bara en sån sak som att ha en rimlig budget för brudbuketten var trixigt att få fram *suckar*...
Plus att det är så mycket som vi måste tänka annorlunda kring om man tänker på såna saker som ingångs- och utgångsmusik, vad man kan ta med sig dig i resväskan såsom dekor till middagen osv osv osv.. Men jag hoppas det blir värt det i slutändan
Måste fråga alla bröllops brudar om det är någon som ska besöka bröllops mässan i Göteborg nästa helg!! !!