• Augusta2011

Secret box - skulle du våga?

Jag vill jättegärna ge min blivande en oförglömlig morgongåva men vad ger man till någon som "har allt". Smycken eller dyl. är helt uteslutet, han gillar inte sånt.

Tanken har slagit mig att ge honom en sådan där fotobok med sensuella foton av mig. Men aaaaah jag vet verkligen inte om jag vågar! Jag vet att HAN skulle älska att få något sådant av mig, men det är verkligen ingenting som ligger i linje med saker jag "brukar" göra. Ni vet, att spela sensuell inför en kamera i bara underkläder känns väldigt främmande och lite "pinsamt"!

Jag vet helt enkelt inte om jag vågar MEN kanske kan tänka mig att göra det ÄNDÅ bara för att det vore en så speciell och personlig gåva.

Skulle ni kunna tänka er något sånant till era blivande män eller blir det bara löjligt? Vad tror ni?

• Svar på tråden Secret box - skulle du våga?
  • CeKe

Jag vill också göra! Fast tror nog att Kece listat ut att det kan bli så. Attans vad han är bra på att räkna ut mina överraskningar. inte för att jag nu skriver här, för han läser nog inte denna tråd, men han känner mig bara för bra Han har länge velat ta bilder på mig, men det har han inte fått. Hehe... så en secret box känns kul, för då får jag ha kontrollen på hur bilderna blir!

• Zia 20090618

Hehe nej min blivande anar nog också vad han har att vänta, så bra känner han nog mig vid det här laget;)

• smartie

Vad ska ni ha för fotograf ni som ska göra det då? Och ni som har, vem hade ni och var personen duktig/trevlig/osv?

• Varmiz

Jag har tänkt att göra en secret box bara jag hittar någon som jag gillar att fota mig men till ett vettigt pris. Har en väninna som fotar mkt som hobby men jag vet inte riktigt om hon skulle få till just de där bilderna som blir så sensuella. Får fråga om hon gjort det tidigare...
    Jag måste även komma i form efter två täta graviditeter innan det är dags för sådana bilder.
    Min sambo har oxå velat fota mig vid ett flertal tillfällen är lite rädd för att han blir besviken att jag bett någon annan att fota.

• Zia 20090618

Vi har en vän till oss som är jätteduktig på att fota (så även min blivande) men tror det skulle kännas underligt att bli fotad av vännen då det är en av hans nära vänner;) Så jag tar nog bara nån i stan, med lite googlande kan man ju få reda på allt möjligt idag så det lär väl finnas ute på nätet vad folk har tyckt om dem..

• alltiett

Hej!

Jag gav min man secret box bilder. Jag var lite nervös innan jag skulle ta dem, men Malin (fotografen) var så himla proffsig så det kändes inte det minsta konstigt snarare otroligt kul.
    Sen väljer man ju själv hur pass lättklädd man vill vara.
    Om du funderar på det så kan jag varmt rekomendera henne, du kan även titta på bröllopsbilder och secret box bilder på deras hemsida, så ser du att det är väldigt olika hur folk vill klä sig eller inte klä sig ;)

Kram Eva

• Fröken Strössel

Jag har precis bokat en fotografering! Känns lite nervöst men mest ska det bli jättekul. Nu gäller det att hitta lite fina underkläder

• Sebastiána

Det blir kanske en secret-box på ettårsdagen...

• starfish

Gör det!:D jag ska göra det också (efter mycket funderande) vet att min man skulle älska det.
    tror även att det kan vara bra för mig själv för att boosta upp självförtroendet lite:P
    tänk att ha modellsnygga bilder på sig själv att titta på när man är gammal och tänka "fan va snygg jag va" hahaha:P

har en kvinnlig fotograf, det är viktigt för mig.

ha underkläder du trivs i och slappna av, tror det blir skitbra;)

• Flodis Hjärtat

Gör det!

har själv gjort en och tyckte inte det var särskilt nervöst. Du väljer ju själv hur avklätt det ska vara.

Jag hade en kvinnlig fotograf och hade bra förtroende för henne och det funkade super.

Lycka till!

Svar på tråden Secret box - skulle du våga?