• Augusta2011

Secret box - skulle du våga?

Jag vill jättegärna ge min blivande en oförglömlig morgongåva men vad ger man till någon som "har allt". Smycken eller dyl. är helt uteslutet, han gillar inte sånt.

Tanken har slagit mig att ge honom en sådan där fotobok med sensuella foton av mig. Men aaaaah jag vet verkligen inte om jag vågar! Jag vet att HAN skulle älska att få något sådant av mig, men det är verkligen ingenting som ligger i linje med saker jag "brukar" göra. Ni vet, att spela sensuell inför en kamera i bara underkläder känns väldigt främmande och lite "pinsamt"!

Jag vet helt enkelt inte om jag vågar MEN kanske kan tänka mig att göra det ÄNDÅ bara för att det vore en så speciell och personlig gåva.

Skulle ni kunna tänka er något sånant till era blivande män eller blir det bara löjligt? Vad tror ni?

• Svar på tråden Secret box - skulle du våga?
  • 27juni2009

augusta 2011: jag fick nys om henne genom att jag "känner" hennes syrra så rena referenser kollade jag inte upp, men tittad emycket på hennes andra foton sen har hon lite skärmar o lujs hemma o så använde vi oss av en fåtölj med ett vitt "täcke" på. Sen hade hon fixat rosblad. Själv hade jag med mig de underkläder /saker som jag ville bära. Hade en omgång med underkläder o stay up o en med torsolett o stay up. använde även mina skor som jag ahde sen när vi gifte oss. Jag e inte smal så på vissabilder tyckte jag själv att de vällde över men mannen tyckte om de trots allt min man är rumpälskare så nån bild på rumpan var ett måste o sen satt jag i fåtöljen med benen uppe, med benen korsade, händerna knutna, huvudet i händerna osv. en del fölls ig naturligt o en del puschade hon mig till. Hade med mig en vän som även hon gav mig råd o framförallt hjälp till att slappna av ska se om jag akn fixa över bilder t denna datorn, insåg att ajg raderat dem inför bröllopet då vi körde bildspel fårn min dator ville inte gärna riskera att alla på brölloept fick se dem även om jag e nöjd o kan visa vissa så e vissa med privata

• Augusta2011

Modigt av dig att du gjorde det, förstår att din man måste tyckt att det var superhäftigt!

Jag ska fundera lite till men det vore helt klart den häftigaste presenten. Inget kan väl slå det?

Har ett tag på mig att samla mod, bröllopet är först nästa sommar.

Tack för dina svar!

• varelse

Project Love skrev 2010-01-25 17:13:19 följande:

Nja, jag gör nog inte det, inte tillräckligt för att vara någon hjälp i alla fall misstänker jag. Jag vet att hon hette Linda (det gör min syster också och därför kommer jag ihåg det), men mer än så vet jag inte. Jag har det nog angivet i något mail från min kompis hemma men det kommer jag inte åt nu.
    Om det var i Stockholm så skulle det kanske kunna vara Linda på Lindisima? Hon verkar superproffsig och har en del bilder på sin hemsida också, som man kan kika på. Det är inte jättebilligt, men jag har också funderat på att ge min karl det i morgongåva sen.

Jag pratade faktiskt med Linda på Lindisima och bokade in en tid (innan vi var förlovade) för att ge min m2b i 25-årspresent, men i sista stund drog jag mig ur pga dåligt självförtroende över min kropp... men nu jäklar ska jag komma i form!! Det är såklart för min egen skull och inte enbart till bröllopet, men bröllopet är en enorm motivation i sig att hålla igång med bra mathållning och träning, så förhoppningsvis vågar jag "klä av mig" och ställa mig framför kameran nästa år, så att han kan få en otippad morgongåva! :)

Min plan är att dels ge ett album med secret box-bilder och dels ge ett graverat halssmycke. Just nu i alla fall. Men mina planer ändras emellanåt, så man vet aldrig riktigt vad det blir i slutändan när det är så långt kvar! Hihi.

Hursomhelst är summan av kardemumman att jag tror att det blir en toppenpresent om du bara vågar! Dels för att det är en oväntad present för honom och dels för att du kommer vara så stolt över dig själv för att du vågade det! Go for it!
  • Augusta2011

Ska vi säga det då, att vi vågar båda två? Hihi!

Jag tänkter att om det är en bra fotograf, så kan bilderna bli fina även om man inte känner sig jättenöjd med att visa upp alla delar av sin kropp ur olika vinklar. Jag menar, många av fotona man ser är ju tagna i en sådan vinkel att man bara ser linjer, eller en skymt, eller en liten del av ex en mage eller ett ben. Och sen svart vitt på det så borde det kunna blir bra haha. Men just därför känns det så viktigt att hitta någon som man tror kan ta just såna bilder, man får titta runt en del alltså. Jag ska spana in Linda som du nämnde.

• Zia 20090618

Oh ja, jag längtar verkligen tills jag ska göra min till min blivande! Cant wait!;)

• moule

Har gjort det! Lite nervöst men helt klart värt det! Skitkul!

• rottizz1

Har oxå gjort det- skitkul!

• CiaLovesAndreas

Nämen, nu blev ju jag också nästan lite sugen på att göra en secret box

• rowan

Måste instämma med de positiva rösterna: Det är en MYCKET bra present!

Jag gjorde det tillsammans med en väninna som är fotograf, så det blev avslappnat. Men jag trodde ändå att jag skulle vara blyg - men faktum är att när jag väl kom igång ville jag knappt sluta! (Och då var vi ute och jag hade inget på mig på vissa bilder... det kom t.o.m. tre kanotlass scouter dit men vi bad dem vänta en bit bort så vi kunde fot:a klart. Det var en upplevelse!)

Förutom att det är en jättebra present till mannen, så är det en bra 'present' för en själv också: det stärker verkligen självkänslan! Jag tycker att alla tjejer borde unna sig att ta vackra bilder på sig själva.

• Zia 20090618

Haha ja jag ser mer fram emot det för min egen skull, morgongåva är en utmärkt anledning att få prova på det tycker jag;)

Svar på tråden Secret box - skulle du våga?