• Augusta2011

Secret box - skulle du våga?

Jag vill jättegärna ge min blivande en oförglömlig morgongåva men vad ger man till någon som "har allt". Smycken eller dyl. är helt uteslutet, han gillar inte sånt.

Tanken har slagit mig att ge honom en sådan där fotobok med sensuella foton av mig. Men aaaaah jag vet verkligen inte om jag vågar! Jag vet att HAN skulle älska att få något sådant av mig, men det är verkligen ingenting som ligger i linje med saker jag "brukar" göra. Ni vet, att spela sensuell inför en kamera i bara underkläder känns väldigt främmande och lite "pinsamt"!

Jag vet helt enkelt inte om jag vågar MEN kanske kan tänka mig att göra det ÄNDÅ bara för att det vore en så speciell och personlig gåva.

Skulle ni kunna tänka er något sånant till era blivande män eller blir det bara löjligt? Vad tror ni?

• Svar på tråden Secret box - skulle du våga?
  • Sebastiána

Ja, kvinnlig fotograf får det vara. Det skulle kännas konstigt annars faktisk.

• smartie

Ingen som kan tipsa om fotograf de haft eller ska ha? Har bara sett Lindisima hittills (och nån Malin).

• las vegas bruden

Åh! Denna tråden hamnar bland favoriter!! Skulle vara roligt att ge sambon detta, skulle nog bli mycket uppskattat! Vilken kille hade inte gillat det?!

Valley of fire 2011
  • Fröken Strössel
    smartie skrev 2010-01-27 11:32:25 följande:
    Ingen som kan tipsa om fotograf de haft eller ska ha? Har bara sett Lindisima hittills (och nån Malin).
    Jag har bokat denna fotograf:

adorablemoments.se
  • Augusta2011

Vad modiga ni är iallihop, jag är imponerad!

Nu har jag kollat upp både Linda (Lindisima)och Adorablemoments. Båda känns proffsiga och båda är kvinnliga = två viktiga kriterier. Fick lite beskrivning av hur en fotografering går till och det kändes mycket mindre läskigt nu. Det handlar inte så mycket om att släppa loss och "go crazy" utan snarare om "sitt så, titta dit, vrid dig åt del hållet". Väldigt avdramatiserat alltså. Känns bra!

Jag kommer nog ta mig i kragen och våga göra detta!

• mrsJR

Jag kommer nog göra det :) Tycker egentligen att det är lite löjligt men är rätt säker på att det kommer bli en mycket uppskattad morgongåva hos min blivande man så jag gör det för hans skull.

Men man kanske ska skriva äktenskapsförord om bilderna så att de inte hamnar i fel händer vid en eventuell skilsmässa

• smartie

Tack Fröken Strössel, hon verkar duktig.
    Tar dock gärna emot tips på fotograf lite längre söderut, typ Småland/Östergötland.

Vill också gärna se fler bilder, om nån har sett någon fotograf som har det på sin hemsida.
    Och ni som har gjort det, hur kändes det? Var ni nervösa hela tiden, eller släppte det?

• starfish

vad betalar ni för era secret boxes?
    jag får ge 1300.-

• shakynose

Jag har gjort en sådan fotografering, några av bilderna finns under "starka bilder" i mitt galleri. Fotografen heter Camilla Sundberg och finns i Göteborg. Jag är toknöjd med mina bilder!

• bollan68

Min bästa kompis gjorde en sådan fotografering, hon tvekade inte en sekund alls. Tyvärr har jag inte gjort en egen Det blev riktigt bra bilder och hon fick fotobok i priset med. Betalade förvisso 2000 kr men då ingick boken med och då bokade de ett hotellrum med i priset. Det blev lite mer "lyx" i bilderna.

Svar på tråden Secret box - skulle du våga?