Vi fortsätter blanda och ge
Åh - fjällen - vad mysigt det låter AM. Du kanske skulle låna vår bärryggsäck och kånka iväg med Hector?
Om du inboxar ett mobilnummer så kan jag förhoppningsvis kommaihåg att höra av mig om det händer något. Just nu tror jag magen mest består av jordnötskakor och chokladmuffins.
Vickan - vi prövade olika blöjor i början, beroende på vem vi hade rabattkupong från. Vet att vi tyckte pampers o libero var olika bra i olika storlekar. Har för mig vi gillade pampers newborn - så det är inhandlat nu. Annars har vi bara använt Libero sen Mindre kom upp i ca7-8 kg.
koko - grattis till mjölkframgång! Vilket lidande att vara utan ost så länge! Har det funkat med getost istället?
Fjällen igen - jag tillhör nog de där som vill maxa tiden i backen. Fika lagom ofta, definitivt inte ta sovmorgon som partyprissarna ville. Tur att de inte körde bilen...
MSW - grattis igen till dina uppåtgående värden! Hoppas det håller i sig.
Ore - låter nästan som lillkillen råkat på kräksjuka? Vätskeersättning på tesked kanske? Jobbigt med det enda som funkade på Mindre när det kräktes som värst.
OCH - om 45 min ska jag få händerna ompysslade. Synd att några naglar gått av så långt in att det inte går att göra nåt snyggt med dem. Men jag tänkte att händerna kanske kan bli mindre nariga i alla fall. Borde lagt mig på sängen också - men det får väl gå ändå. Maken kommer hem och vabbar eftermiddag, stackarn ville först inte för Mindre är så elak mot honom hela tiden. IIIINTE pappa! Riva pappa! Slå pappa! Bita pappa!
Vi fattar inte varför. Såå annorlunda mot mig är han inte i sättet tycker jag. Kanske är jag mer uppmärksam, eller helt enkelt bara mer mamma?
Snaily - hoppas proverna motbevisar din känsla!
Dags att klä på sig. Tjing!