godkväll!
trötter tittar jag in en snabbis, har försökt läsa i kapp... men vad ni skriver... phuuuu
Varit på familjerådgivningen idag och sen har jag varit på Junibacken på det, sen hem och laga 2 omgångar mat
Hua, inte konstigt att man är däst.
Mugglan, nä maken hinner nog inte läsa ikapp.... så no worries.
Och jag tycker självfallet att Kronprinsessan ska gå in med sin far, för mig finns inget annat
Ha ha, visste väl att jag inte skulle tycka som ni
Hon vill väl göra som hon vill, bara för att man är kronprinsessa ska väl man inte göra som andra vill. Sen har ju alla andra ungahus, utom det norska, gått in med sina fäder. Vet att Fredrik av Danmark väntade in sin brud i kyrkan framme vid alteret. jag blev inspirerad av hela det bröllopet! De blandade rosa och rött, skit snyggt, så jag hade likadant på mitt bröllop... behöver jag säga att jag gick in med min pappa? Jag tycker det är en fin grej att göra sen skiter jag i vad det är för traditioner.
Nej jag ska inte testa! Jag kör strutsen ett tag till, det måste ju vara en sådan mikroskopisk chans att jag är gravid så det är inte meningen att jag ska testa.. fast om jag inte har fått tant inom en 3-4 veckor får jag nog dra öronen åt mig
Mugglan, 7000 lät mycket, men jag bor inte i hus och jag betalar aldrig räkningar överhududtaget (skäms) så jag har inte så bra koll.... min man betalar alla räkningar i detta hushållet, jag tror int ejag har betalat något på minst 5 år och har inte en aning om vad jag har för pin kod till den där meckapären man ska använda heller
Skönt är det!
Stackars Hektor som inte ville sova utan var så ledsen att han kräktes... kanske ska överväga den där metoden, den kanske inte passar alla barn?
Vi har inga problem att få dem att somna, båda barnen sover inom 5 minuter oftast, men det som är jobbigt i så fall är att de vaknar varje natt. Victor har iofs sovit bättre på sistonne och bara vaknat 1 gång (annars minst 2) och Skorpan vaknade bara 1 gång i natt, tjohooo, annars har hon ju vaknat 6 gånger per natt, iaf sedan i julas, varje natt o velat amma eller ligga bredvid mig.... det är mindre kul... fast det går bra eftersom jag har lärt mig att amma upp och ner i stort sätt
Nåväl.... inget att klaga på igentligen....
Jag har med undrat hur man ska ha det och var, men inte dragit det längre... ag detta med m man dör
Min svärmors man sa till mig en gång att han ska ligga själv och att makens mamma ska ligga med makens pappa som dog när han var yngre, så att han o min svägerska ska ha en grav att gå till. Svärmor var ju gift med honom när han dog, så då kanske det känns annorlunda, annars tycker man kanske att hon skulle legat med sin nuvarande man... hur som fint att hon väljer pappan för barnens skull.
En annan sak angående ett tredje barn är att jag är så rädd att ngt ska hända de barn jag har, så jag står där barnlös. skönt att jag alltid har velat ha 3.... fast det är ju inte därför utan en tanke bara...
Och appropå 3 an är det så att jag skulle vara gravid nu så har jag pratat med maken och sagt att det inte blir fler aborter, fy fan det gör jag aldrig om, så då blir det ett litet jesús barn o efter det spiral
nä nu blev det långt.....