Vi fortsätter blanda och ge
pb - ha en härlig mamma-son dag i Kalmar! Och skönt med ett eskimåbeslut sen instämmer jag i att de är otroligt trevliga på CvL.
pb - ha en härlig mamma-son dag i Kalmar! Och skönt med ett eskimåbeslut sen instämmer jag i att de är otroligt trevliga på CvL.
Ahhh... så du har provat det! Jag har inga problem att få av mig den. Efter att jag har smulat så rengör jag med borttagningscreme och sen ansiktsvatten i hela ansiktet.
nenne - trist att du har så ont!
nenne - det trodde jag även i början av veckan (att förkylningen var över) .
Jag vill också ha raggmunk!!!!
Vårt fotalbum från Kalifornien damp precis ned i brevlådan !!!
nenne - gallkost som är grå ... gröt??!
nenne - låter inte gott! Jag gillar färg på maten.
ego - själv har jag snöat in mig på adoptionssidor. Läser nu på fl på en mycket trevlig tråd ... känner igen flera av tjejerna från IVF-tiden.
BS - imorgon!!! Är lite smånervös.
BS - det jag har hört är att det normalt är 4 träffar (efter den här). Ungefär en träff i månaden och sedan ska utredninge upp i rätten för godkännande. Så totalt brukar det ta 6 månader ... dvs i oktober borde vi vara godkända (förhoppningsvis) och klara.
MSW - kl 09.00 och hon sa att det brukar ta ca 1,5 timma. Lär vara tillbaka vid datorn vid typ 11-tiden.
nenne - när vi är godkända klara, alla papper insamlade och översatta så är det bara att vänta på vår tur att få skicka papper till det land vi då står i kö för. Så det är jättesvårt att ge någon tidsaspekt ... som det ser ut nu är kötiden för att skicka iväg papper nästan 3 år till Korea och sedan när papprena sänts iväg 6-9 månder innan man får resa (tidigare var det 2 år + 3-4 mån). Men som sagt, vi kanske t o m väljer ett annat land om tiden går upp ändå mer till Korea.