Vi fortsätter blanda och ge
Snaily - vad konstigt att det verkar bli så stor skillnad bara genom att ändra dosen litegrann. Hoppas att äggisarna tar sig de sista dagarna, så att det blir en lagom äggskörd. Kram!
Snaily - vad konstigt att det verkar bli så stor skillnad bara genom att ändra dosen litegrann. Hoppas att äggisarna tar sig de sista dagarna, så att det blir en lagom äggskörd. Kram!
Muggles - Det är helt OK att vara deppig och må kass här i tråden, så den enda anledningen för dig att dra dig undan är för att du själv vill det. Fast jag hoppas ju att du snart ska få må bra igen. Många varma kramar!
BS - vad skönt att ni blivit utskrivna nu, men otrevligt med blåsorna. Hoppas att du fått en god natts sömn vid det här laget. (Även om jag förstår att chansen är liten. )
Här är det strålande väder; sol och -5 grader. Inte så mycket vårkänslor, men det är så härligt att se solen. Och så är det ju FREEEEEDAAAAAG!
Liten - åh, vad spännande! Fast vad menas med dagen D, förresten? Är det att det är BF idag eller att du känner att något är på gång?
Lappis - din lilla fyllekaja! Och på en torsdagskväll dessutom.
BS - kanske en bild till galleriet? Krya på er, allihop.
Lappis - men så är han ju fransman också; de dricker väl vin alla dagar?
AM - välkommen hem!
Liten - tyckte du att maken var lika söt när han låg på soffan?
Snorkis - jag hade hellre satsat på en vagn med svängbara hjul framtill, men det är ju jag det.
Parnassia - starkt jobbat!
Fast på de flesta vagnar kan man väl låsa framhjulen om det behövs? Iallafall kan man det både på vår Urban Jungle och Teutonia. Då kan man ju få fördelarna både med fasta och svängbara hjul i en lösning. Svängbara hjul finns ju i både små och stora storlekar, beroende på vilken vagn man väljer.
Jag älskar också att läsa! Mitt rekord är 11 böcker på 19 dagars semester.
Både Tusen strålande solar och Flyga drake var jättebra, om än obehagliga med tanke på t ex kvinnosynen, tyckte jag. Hypnotisören ligger på mitt natduksbord och även Nattfåk av Johan Theorin. Har ett uppdämt läsbehov nu, efter att inte ha hunnit läsa någonting under OS.
Snabba cash var också jättebra, men Aldrig fucka upp helt värdelös. Kändes som att Jens Lapidus skrev en andra bok bara för att han skulle. Det blev liksom aldrig något riktigt sammanhang i boken och heller inget riktigt slut.