Lappis: GÅ OCH LÄGG DIG KVINNA! (fast det är tråkigare i tråden utan dig, så skynda dig att bli frisk!)
Är ni helt GALNA allihop förresten? :-O Jag vet nu bestämt att ni ALDRIG får komma hem till mig! Och verkligen inte kika min garderob...
Jag har en pedantisk mamma (fast hon vill inte höra talas om det för hon tycker det låter så negativt) och har å ena sidan en litn en pedant inombords-som alltid får må dåligt för där finns en anna, mer upprorisk skata också, som tycker att "jag sprider väl ut saker om JAG vill och städa kan man göra sedan, en annan dag"
Kryddor sorterar jag, men bokstäverna tycker jag är helt oväsentliga, det är typ av krydda jag ordnar efter, alla peppar i en grupp, kanel, kardemumma och ingefära i en annan, Bladkryddor för sig etc.
Böckerna står/ligger efter författaren elleer typ av bok, mina floristböcker för sig tex.
Någon dildo har jag inte. Jag fick en liten surrande fingerleksak av min sambo en gång, för tjejerna på hans jobb snackade om att den var såååå rolig. Jag prövade den iofs, men jag gillar inte saker som låter i det sammanhanget.