Inlägg från: fryser |Visa alla inlägg
  • fryser

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

åååå vad underbart att se attd et finns fler som mig så fort jag får en liten stund över så sitter jag o letar klänning eller planerar. det är ju en av de största dagarna i mitt liv o självklart vill jag att den ska bli så bra som möjligt. min sambo har varit lite tyst med detaljer o sånt men även nu har han börjat att komentera o till o med talat om att han oxå tänker mycket. vi ska på bröllopsmässan i gbg den 20 o det ser han framemot o det känns skönt. trodde att han skulle tröttna på mitt tänkande o planerande men så mycket roligare nu när han är med o lägger sig i vi ska gifta oss i slutet av aug o man känner att tiden börjar att dra ihop sig.. uuuuuu.. så mycket man inte fått svar på ännu eller offerter som inte kommit in;-( jaja kommer vara den lyckligaste den dagen ändå

• fryser

haha.. ja dessa karlar o deras frierier o sen tror de att de inte behöver göra mer hahaha..jaga tror att han mest ser fram emot champangeprovningen ja annars får du förklara att det kommer bli ett jäääte rosa bröllop om han inte lägger sig i det är tur att man har vänninor som hoppar lika högt så fort man hittar nåt som är fint eller som man skulle kunna tänka sig till bröllopet.. har inte fått min sambo att hoppa än hehe skämt åt sido.. jag tror att det kommer att bli så bra.. han älskar ju dig o vill gifta sig med dig o om jag har förstått det rätt så är de bara nöjda så länge deras älskling säger JA!! haha

• fryser

haha.. ja dessa karlar o deras frierier o sen tror de att de inte behöver göra mer hahaha..jaga tror att han mest ser fram emot champangeprovningen ja annars får du förklara att det kommer bli ett jäääte rosa bröllop om han inte lägger sig i det är tur att man har vänninor som hoppar lika högt så fort man hittar nåt som är fint eller som man skulle kunna tänka sig till bröllopet.. har inte fått min sambo att hoppa än hehe skämt åt sido.. jag tror att det kommer att bli så bra.. han älskar ju dig o vill gifta sig med dig o om jag har förstått det rätt så är de bara nöjda så länge deras älskling säger JA!! haha

• fryser

jag var inne o kollade på deras hemsida. de har verkligen jätte fina klänningar men jag känner att det är så viktigt att få prova. har provat några klänningar o de som jag trodde skulle sitta fint på mig gjorde inte det o tvärtom..börjar bli orolig för om jag ens kommer att hitta en klänning. har bestämt at klänningen får max kosta 7000 o de som jag har tyckt om ligger runt 9000 o uppåt;-(

• fryser

åh vad härligt att du kan åka dit o prova. bor dock nära gbg så att det hade varit svårt att åka till sthlm för att prova. men inte omöjligt har fastnat för en sida som heter Migezan.se men har inte fått tag på deras återförsäljare i uddevalla. VILL hitta MIN klänning snart... MEN imorgon ska jag prova en klänning i gbg o om jag hinner ska jag spana in en butik i gbg med begagnade brudklänningar.....

• fryser

ja det ska finnas en återförsäljare i uddevalla.
    CeKe. jag ska absolut skicka ett mail o även prova att ringa henne igen i uddevalla. tack för tipset.
    Ingen som har beställt därifrån??

• fryser

jag har fått tag på hon i uddevlla som skulle vara återförsäljare åt migezan men det visade sig att hon har slutat men hon hade andra märken.morilee o apera mm. hon har en butik í uddevalla o man fick gärna komma o prova. har dock inte vart där än.hittade en klänning i borås som jag betalade handpenning på men sen när jag kom he´m var jag inte lika säker på den.. jag har blitt helt kocko när dte gäller brudklänning..slutar nog med att jag ställer mig där i pyjamas...

• fryser

mm hahaha..det hade sett ut..kanske första gången i världshistorien där en brud går i pyjamas jag trodde helt enkelt att jag skulle hitta nåt finare.tog ett kort på mig själv i klänningen men den var jätte dålig. men jag var där i tis o provade den igen(o så har jag passat på o provat lite till andra klänningar mellan)
    o det var min klänning..kan inte hitta finare eller till bättre pris o så köpte jag tiara,halsband o armband..yeeee

varelse skrev 2010-02-25 07:59:08 följande:
    @Vi 3: Bra kämpat!! Förstår att du är jättenöjd, det skulle jag med varit! Synd att du fortf är sjuk dock. Hoppas du blir frisk snart, så du slipper spendera dagarna i sängen. Det är trots allt inte så väldigt kul, om man inte gör det av eget fritt val förstås. @fryser: -kan inte låta bli att skratta när hon får bilden av en brud i pyjamas- Vad var det som gjorde att du tvekade över klänningen du ändå betalade handpenning på? Tog du något kort på dig själv i den, så du kan kika igen och fundera? Skitsvårt med klänningar. Jag ska ut och prova i maj med mina tjejkompisar och se om den modell jag fastnat för på nätet passar mig i verkligheten också. Hihi.
  • fryser

tyvär. vi håller det hemligt än så länge o så har min sambo inte sett den han ska inte se den förän den dagen. men lovar att sätta ut den efteråt..

Vi 3 skrev 2010-02-26 14:22:23 följande:

@fryser: Bild??
  • fryser

jo o så finns dte inga andra "färdiga" bilder att hämta från internet..de sa att den är så pass ny så den har inte ens kommit ut.. men lovar att sätta ut ett sånt om jag hittar det.

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??