Inlägg från: fryser |Visa alla inlägg
  • fryser

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

varelse.... mm jag kanske ska ta o rätta min lotto jag köpte i lör det kanske är miljonvinst.. hade inte vart fel lagom till bröllopet nu

VI3... vårt bröllop kommer vara lite mer bling bling o grejer men det är vi.. jag har alltid varit så tjejig o min älskling älskar god mat o framför allt nåt gott att dricka till. vi kommer att lägga lite extra just på maten o drickat. försöker att det inte ska bli pampigt för dte vill vi inte men att det ska vara vi.. härligt med en så långpromenad. jag ska ut så fort lillan vaknar.
    väntar otåligt på provkorten till inbjudningskorten från annabor..
    varför kan de bara inte komma...

glömde säga att i stenungsund är dte inet så blåsigt

ha dte så bäst allihopa till lite senare idag hehehe

• fryser

varelse.. tyvär var det bara 18 kr i vinst men jag förnyade den o har en ny lott att rätta

vi3... vad kul att ni fick ringen för ett så bra pris.
    jag har skämtat med min älskling o sagt att när han gör nåt dumt(ex som att slänga ett rött plagg i den vita tvätten för att slippa tvätta) så lägger jag på en 1000 lapp på min vigsel ring..hehe.. den harvarit uppe i 50000 men så tyckte han för att det ska vara rättvist så får jag ju dra av en 1000 för varje bra grej så tyvär är dne nere i 20000 nu vi är nog lite skadade men vio har fått många goa skratt
    lång promenad o solen nu.ha en kanon sön så kanske vi "syns" senare idag

• fryser

vi3.. haha förstår vad du menar. men det är ju så härligt att man är på samma nivå o anf´dra inte fattar ja kom hem igen nu o det är -2 grader o solen skiner sååå underbart. vart bor ni?

• fryser

vi3.. vi bor i stenungsund.. svärmor hade nog fått hjärtatack om hon hade hört att min vigselring var uppe i 50000 ..hon hade tagit det hel seriöst hahaha
    jag måste komma på lite hyss att göra så A åker dit så att jag kan höja ringen igen tänkte börja kolla ring i v eller nästa v.
    konstigt det där med storlekar. har du nåt bra tips om bra underkläder i sthlm. vi ska upp sista helgen i mars. tänkte spana lite då. annars får jag kika i london. punden är ju låg så man kanske hittar nåt billagre o om man har tur bättre där. visste inte ens att det fanns en storlek som hette 65 trodde att 70 var minst.hm
    njut av solen.
    själv sitter jag o njuter av tystnaden. äldsta på judoträning med pappa o lillan hos farmor o farfar mmmmmmm

• fryser

vi3... ok ska kolla runt lite då när jag är uppe i sthlm. vi hade en butik i st men den la ner innan jul så jag får åka till gbg o leta o då kan jag lika gärna ta det i lugn o ro i sthlm eller i london utan barn som drar i en
    igår var vi bortbjudna o på nåt vänster kom vi in i en disskusion om datorer o helt plötsligt säger sonen på 6 1/5 ....mm min mamma sitter jämt vid datorn nu för tiden.. oj tänkte jag o det stämmde.. kan ju inte slita mig från bt o alla bröllops sidor får trösta mig o honom att förhoppningsvis så är det över om 6 mån

aha..du får fixa mys till honom när han kommer hem istället men samtidigt som att dte är så skönt att bara få vara ibland. du får muta dottern med en kaka eller nåt hehe

• fryser

niini..det är sant att man ska vara ute i god tid. jag vet vart ifrån vi ska beställa o de gör den precis som jag vill ha den.. skriver jag eftersom det är bara till mig vi ska köpa ring han vill ha sin förlovningsring.men jag måste ta mig i kragen o göra det.

vi3. hur gammal är hon.då är du oxå mammaledig..antar jag..
    ja det är nästa synd om de stackarna som vet om bröllopet. jag själv ser ju att jag inte pratar annat än om bröllop o ideer med de som vet o särskilt om der är nån som redan är gift..då får man en massa bra förslag..

varelse.. ja så kan man tycka men lotten kostade 100..tack för att du påminnde mig..glömde ju rätta den jag spelade på i lör. jag har samma lott som jag bara förlänger. sen typ 3 v har gett mig fan på o vinna.. hehehe

• fryser

varelse.. jag gillar din inställning.. ska absolut kolla min lott imorgon o jag LOVA att om det blir miljonvinst så ska jag absolut bju på en middag på en fancy restaurang haha kanske till o med skumpa..hehe

• fryser

vi3.. m visst går tiden fort.skrämmande.har en prins på snart 7 o våran lilla sessa är snart 1 1/5 år.
    ååå vad härligt att din våg rör sig. jag har stått nästan stilla i typ 2 v men jag har varit jätte onyttig på helgerna.
    du får unna dig en underbar promenad i solen nu när vågen vart så snäll
    vad gör du för att tappa vikt?

• fryser

vi3.. en puklsklocka..det vet jag inte om jag har hört talas om. hade behövt en sån på mina promenader. jag försöker att vara på gymmet o styrketräna efter ett chama jag har 3 gånger i v men jag behöver o vill ut o promenera nu när solen har börjat o kika fram, har aldrig druckit dricka så men choklad är min bov. o i lör så blev det även några glas rödvin så de ska jag försöka träna bort imorgon vart hittar man en sån klocka?

• fryser

vi3..vi har inte stadium men teamsportia.. ska absolut kolla upp det. klart att det är värt det om det hjälper. just hälsa tycker jag att man ska unna sig. jag anlitade en personlig tränare.först o främst för att jag hade felbelastat min rygg undergraviditeten o även under de 6 första mån med lillan. efter att jag blev bättre i ryggen så gjorde hon ett chema för viktminskning o den har funkat bra o jag mår jätte bra i bådde ryggen o resten av kroppen. problemet är att hon först var sjuk nu när vi skulle ha träffats för 2 v sen o sen har hon haft fullt i sin kalender. så jag väntar på att träffa. men de pengarna jag har lagt på henne ör helt klart värda det.

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??