Inlägg från: fryser |Visa alla inlägg
  • fryser

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

vi3.. nu kidnappar vi tråden igen
    m man vet inte vart de kan gömma sig
    sitter med datorn i knät o lyssnar på music. vi kan inte komma på nån låt till kyrkan. den som vi lyssnade på jämt när vi träffades o som gick mest på radio o som vi skämtade om var dunka mig gul o blå med frida men inte ens vi kan me o ha den i kyrkan
    härligt när dte flyter på..
    jag såg bild på nån klänning på din sida är det nåt liknande du ska ha?

• fryser

vi3.. fattar du att vi har skrattat gott när vi pratat om det. jag har varit ärlig när jag föreslog att vi skulle gå ut till den men då stoppade han mig faktiskt hahaha

nä vilken klänning som helst sitter ju bra på modellerna
    jag tänkte ett tag om jag skulle ha 2 klänningar för jag vill ha släp i kyrkan men det fick inte bli jobbigt på festen, många av de klänningar som man kan hänga upp släpet på tycker jag blir så fula för de bara knäpper den utanpå eller så får man ha den på armen, de i borås hänger släpet in under klänningen på nåt vänster som är jätte lätt att hänga dit eller hänga ut.. såå snyggt oxå.så jag håller mig till en
    åå kan inte släppa tanken på dunka mig gul o blå nu.. måset övertala honom eller hota med att höja priset på ringen

• fryser

hahah vi skrattar oxå.. haha den var ju skit bra. har även hotat att höja ringen med 5000 men ingen reaktion än
    shiiit desperate på 5:an.. aaaaa
    syns sen

• fryser

men det är härligt att ni planerar ihop. vet att dte finns många karlar som knappt lägger sig i
    det är så kul när andra börjar att lägga sig när de hör att man planerar.
    igår så berättade jag det för sonens fröken o helt plötsligt så sken hon upp o började att berätta vad de hade gjort o så... jätte kul att höra
    vad var det för restaurang ni var på? vi ska till sthlm sista helgen i mars kan vara kul med lite tips.

Maxiander skrev 2010-03-09 22:44:05 följande:
    Vi var ute och åt idag och kom på oss själva med att plötsligt bara prata bröllop och knappt tänka på restaurangen och den goda maten... Det är ju kul med bröllopsprat men det får inte ta över allt. Vi vill ju njuta av nuet och kärleken just nu och inte bara fokusera på nått som händer "sen". Restaurangbesöket slutade i alla fall med att restaurangägaren också blev engagerad och själv nästan började fundera på att fria, hihi... Sen passaade vi på att faktiskt hinna leva lite i uet också! Middagen blev i vart fall toppen! Nu är vi mätta och belåtna :) www.maxiander.se/
  • fryser

m jag är oxå mamma ledig mån o fredagar. idag ska jag på möte nästan hela dagen o det börjar 1 men jag kan inte slita mig o kika in o kolla nya tips o så innan jag ska iväg

Love2010 skrev 2010-03-10 10:56:14 följande:
    Håller med, svårt och fokusera på jobbet ibland, men får ta sig i kragen eftersom arbetsgivaren inte betalar för en rörig och tankspridd hjärna.Kvällarna går bara åt nu för planering. hur gör ni?
  • fryser

gumman då.. du får ta några djupa andetag o det är nog en bra ide med promenad.. nu får jag oxå ont i magen.. uuu vad nervöst tur att jag ska iväg o förhoppningsvis tänka på nåt annat.
    men sk adu inte göra naglar o sånt. kan ju isåfall börja med det o sen frissan. ska ni inte ta kort innan? det tar väl lite tid.
    ja jag fattar inte hur jag hade fått ihop det här bröllopet om jag inte hade vart lite mamma ledig. ska jobba hela helgen så då får de lite ro här hemma från bröllop

Vi 3 skrev 2010-03-10 11:13:25 följande:

Usch, nu sitter jag med en klump i magen, skitnervös för att hämta ringen. Suttit och gjort schemat för bröllopsdagen också.. Ska fixa håret redan vid 10-tiden, vigseln är ju inte förran efter 17, känns väldigt lång tid emellan.. Får prata med frissan om det igen.Love2010: Jag har tur som är föräldraledig så jag kan fixa det mesta dagtid. Visserligen pratas det bröllop om kvällarna men jag gör det mesta dagtid. Nu ska jag försöka bli av mitt magonda och gå ut på promenad i solen, verkar som enda sättet att få dottern att sova idag... :-/
  • fryser

vi tycker om att lyxa till det lite när vi är själva. o med det menar jag..måste inte vara cafe opera eller vad dte heter men absolut inte macdonalds japp barnen är hos mormor.
    ooo då är hon lagom gnällig o go nu.. jag har mellanlandat hemma o väntar på Mb.. ska till jouren med lillen. fick en kvist i ögat igår som har svullnat.;-( hinner nog inte o planera så mycket idag, men längtar efter att se ringen
    syns kanske ikväll sen beroende hur kön på jouren är

• fryser

klickade in mig på din sida o när jag får syn på din rin g så tittar min älskling på mig o säger dte var ju en sån här du ville ha med röda stenar i det var den jag berättade om som jag skull få byta ut stenarna på då o då vilket sammanträffande. men för min del blir det ingen sån. du har bra smak, den är jätte snygg. jag skulle inte kunna ha den i diamanter för den är för lik min förlovningsring.

var hemma 10 i 7 efter jouren o nu ligger han o sussar gott. hade fått en rispa på hornhinnan så han har fått salva o kan gå till skolan imorgon som tur är har tänkt att hinna o träna o sen kommer 2 vänninor. blir lunch på stan o sen får de följa med o hålla mig sällskap när jag ska på manikyr

Vi 3 skrev 2010-03-10 19:17:16 följande:

Fick ingen bra bild på ringen i affären, men har lagt upp en bild på en liknande i galleriet för de som vill se. Nu är min älskade ring på väg till gravyr, kommer hem om 2 veckor igen. Den satt perfekt på fingret, nästan så jag saknar den redan. Kvällen blir fylld av skriva adresser på dopinbjudan. Har man inte att göra så får man se till att ha och göra..
  • fryser

ååå vad kul. förstår att du saknar den redan.
    nä ingen lapp bara en salva som skulle i 2 gånger dagligen. tycker synd om honom.
    fick nyss ett mess av barnvakten att det har kört ihop sig o att hon kanske inte kan imorgon så då blir det lunch med en lien tjej oxå
    tänkte att dte hade vart skönt att få äta o fnittra o prata bröllop utan att behöva bli avbruten 12 gg
    sover lillan gott nu när hon inte sov så mycket på dan?
    Vi 3 skrev 2010-03-10 21:10:30 följande:

fryser: Ha va roligt!! Den satt så fint på fingret..Men lillen då. Måste ju göra skitont! Fick han lapp över ögat? Hoppas du får en riktigt mysig dag på stan med vänninorna!
  • fryser

vi3.. så du nattade bägge 2
    mm det tycker hon säkert
    oj ja då får vi puscha dig lite så du kommer igång. jag har kokat ett ägg som jag ska ha till frukost imorgon, på grovt bröd o lite grönsaker till. om barnvakten inte kommer så ska jag ta en långpromenad istället för gymmet. tar tonfisk o sallad till tidigt lunch om jag ska träna. går till gymmet isåfall vid 1. tjejerna kommer vid 3 så det blir sen lunch/middag o då ska jag satsa på nåt nyttigt. slår du det? kom igen...
    hur ser din dag ut imorgon.. fixar ditt samvete att jag promenerar o inte du hahahaha

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??