gumman då.. du får ta några djupa andetag o det är nog en bra ide med promenad.. nu får jag oxå ont i magen.. uuu vad nervöst tur att jag ska iväg o förhoppningsvis tänka på nåt annat.
men sk adu inte göra naglar o sånt. kan ju isåfall börja med det o sen frissan. ska ni inte ta kort innan? det tar väl lite tid.
ja jag fattar inte hur jag hade fått ihop det här bröllopet om jag inte hade vart lite mamma ledig. ska jobba hela helgen så då får de lite ro här hemma från bröllop
Vi 3 skrev 2010-03-10 11:13:25 följande:
Usch, nu sitter jag med en klump i magen, skitnervös för att hämta ringen. Suttit och gjort schemat för bröllopsdagen också.. Ska fixa håret redan vid 10-tiden, vigseln är ju inte förran efter 17, känns väldigt lång tid emellan.. Får prata med frissan om det igen.Love2010: Jag har tur som är föräldraledig så jag kan fixa det mesta dagtid. Visserligen pratas det bröllop om kvällarna men jag gör det mesta dagtid. Nu ska jag försöka bli av mitt magonda och gå ut på promenad i solen, verkar som enda sättet att få dottern att sova idag... :-/