Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
Vi 3 skrev 2010-04-10 18:42:31 följande:
Hoppas det vänder efter bröllopet då så det bara händer nått extra bra varje år!!!
www.maxiander.se/
Vi 3 skrev 2010-04-10 18:42:31 följande:
Vi 3 skrev 2010-04-11 16:42:53 följande:
Hihi ja det som jag inte skrev upp är med andra ord fixat :) Så ja vi är rätt lugna men det där är ju så individuellt och beror nog på hur man är som person och vilken typ av bröllop man planerar :)
www.maxiander.se/
Vi förlovade oss i december och började då planera bröllop. Vi valde först mellan hösten 2010 eller våren 2011 och så blev det våren då vi tyckte hösten var för nära. Vi bokade i princip allt men efter ett möte i kyrkan ändrade vi oss och det blev sommaren. Då var det lite ca fem och en halv månad kvar till bröllopsdatumet. Men har gått väldigt smidigt, vi hade ju redan planerat allt så var bara att ändra datum på sakerna. Vi visste redan hur vi ville ha det och allting. Dessutom planerar vi verkligen tillsammans och delar upp uppgifterna efter intresse så det är skönt.
hade också velat ha ett överraskningsbröllop men skulle aldrig kunna hålla mig!
Blir helt klart romantiskt :) När jag provade klänningar för några veckor sedan så föll det sig väldigt naturligt. jag är helt klart en sann romantiker och inte så chic :) Även om jag tycker båda dera är fantastiska på bild så var det en helt annan sak när man själv skulle bära stilen!
Vad har ni för stil?
www.maxiander.se/
Varför ändrar era ringar priser?
Jag tycker Riga låter mysigt! Men skulle nog velat åka utan barn och bara haft tid för att pussa på min MAN :)
Åhå vi måste också boka hotell och resa. Tänkte åka på en charter eller så en vecka direkt efter att vi gift oss och sen åka på en längre resa i vinter över jul och nyår.
Men de flesta charters har tyvärr inte avgång på söndagen, dagen efter vi gift oss. Vi hade velat åka ut till arlanda och sova på hotell där och sedan åka ivg på söndagen. Om vi åker på måndagen i ställer vet vi inte hur vi ska göra. Ska vi sova två nätter på hotell då? Då kanske man vill ha ett roligare hotell i och för sig, men samtidigt känns det som en konstig "mellan" grej mellan bröllop och resa och som att man skulle bli mest stressad över det. Men vi vill inte sova hemma heller... Hur skulle ni göra? Hur gör ni???
www.maxiander.se/
Vi har bestämt oss för blommor nu! Blir www.emiflora.se/foretagindex.htm
Supertrevlig och go tjej som är fantastisk med blommor!
Hon ställde ut på Skansens mässa så det var där vi kom i kontakt med henne. Så himla glad, blommorna är bland de absolut viktigaste för mig och känns så skönt med någon som kan sin sak och förstår precis hur vi menar! Sen underlättar det ju att hon är världens trevligaste också! Hon fixar allt till oss, både dekoration och buketter mm Perfekt!
Trevlig helg på er!
www.maxiander.se/
Vi 3 skrev 2010-04-16 15:31:45 följande:
ja suktad blir jag allt :) Men på onsdag så kan jag gotta mig med nått extra onyttigt!
Ja väldigt skönt! Hon känns kanon och såg att andra här inne på forumet också rekommenderat henne och anlitat henne :)
Nattis
Åhå idag är det exakt fyra månader kvar!!!
121 dagar om man ska räkna dagar.
Åhå nu går tiden fort!
Examen snart men jag vill bara tänka på bröllop!!!!
Ha en underbar dag!
www.maxiander.se/
Fryser och Vi3, TACK
Till slut, efter mycket om och men är detta med barfritt löst, vi kommer att ha vår barnfria fest och de vuxna i familjen kommer på denna och firar oss. Att det ska behvara vara så mycket ångest inblandat i något så otroligt roligt som bröllop?!?! Blir lite ledsen men nu ska vi vara glada för nu blir det som vi vill! Känns konstig, jag är ingen person som i vanliga fall orkar bråka, kan erkänn att jag gav mig flera gånger i tankarna men kärleken, mina vänner och BT fick mig att tycka att det var viktigt att faktiskt stå upp för det man tyckte och nu är jag glad för det. Även om det är extremt jobbigt att det blev ett litet bråk om det...
105 dagar kvar idag... tick tack..
Extra lycklig, fyller år idag och min kärlek hade ordnat med frukost på sängen och så fick jag underbara örhängen som jag för ett och ett halvt år sedan sa att ja verkligen tyckte om som han kom ihåg! Helt extra kär!!!
Nästa vecka ska vi fotas för inbjudningarna och allt börjar kännas 'wow, jag ska verkligen gifta mig på riktigt!' Underbart!
Hur är allt med er? Något nytt om svärföräldrar eller några roliga nyheter