Linköpingsbrudar 2010
Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?
Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?
Välkommen!!!!!!!!
Tack :)
jeami,
Välkommen hit!
Vart bor man om man bor 2 mil utanför Linköping?
Björkeberg (precis innan västerlösa) kanske snarare är 2.5 mil när jag tänker efter
Vi är precis nyflyttade hit, jag kommer från Eskilstuna från början men gubben är från malmslätt, har bott mitt i smeten innan vi köpte hus på landet istället
jeami,
Aha. Vi är supersugna på hus. Funderar lite på Mantorp.
Vilken kyrka ska ni gifta er? Kommer ni ha ett stort bröllop?
tango42 var bra. De har ett märke som man kan beställa ganska fritt från, olika klackar och färger och material på skorna. Så nu tror jag att jag har hittat skor.
Vi kollar på hus men det är bara övning än så länge, har kollat mest i Malömslätt, Vikingstad och däromkring. Har hittat två, tre drömhus så det ska nog inte bli så svårt när det är skarpt läge sen.
Tjohooo, jag bor i Malmslätt....kanske ni skulle komma och ta en fika nån dag???
Idag har jag varit och provat min klänning som nu är klar, så när som på upplägget.
Den blev SÅÅÅÅÅ FIIIIN!!!!
Hej Alla linköpingsbrudar !
Tänk om vi skulle ses och fika i Linköping en kväll eller helg skulle vara jätte kul och prata om allt och inget när det gäller bröllop ! ?
vore trevligt även om jag troligtvis kommer vara gift då. 24april är det min tur nämligen =)
låter jättekul.. min m2b kommer att jobba på annan ort ett par veckor nu så jag har många lediga kvällar att fylla mitt i veckan =)