• Bettygumman

Linköpingsbrudar 2010

Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?

• Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010
  • CiaLovesAndreas

Skoj! Kände mig lite ensam där ett tag

• fibobs

jo, ibland blire lite tyst från oss från Linkan.
    Men det kanske beror på att man vill vara ute i solen?! ;o)

• CiaLovesAndreas

Kanske det.
    Själv ska jag snart bege mig mot jobbet, så då blir det tyst från mig med

• fibobs

Tjohooo tjejjer. Vart är ni? Jag är visserligen mycket ute i sköna vårsolen, men jag saknar era inlägg!!
    Hur gårä för er?
    kram

• CiaLovesAndreas

fibobs,
    Vad var det för förslag du hade som du skrev i inlägg 58?

• Lyckliga013bruden

otroligt långsamt framåt. Jag har tentor som jag måste prioritera tyvärr. Annars skulle jag göra klart festprogrammet, beställa skor, besöka sömmerskan, leta efter en tiara, fundera på hur jag ska göra med handväska, fixa brudbuketten har jag glömt något?
    Bordsplaceringen är klar och jag är så nöjd med den, tog inte alls långtid att göra.

fibobs skrev 2010-03-16 12:29:58 följande:
    Tjohooo tjejjer. Vart är ni? Jag är visserligen mycket ute i sköna vårsolen, men jag saknar era inlägg!!Hur gårä för er?kram
  • CiaLovesAndreas
    Lyckliga013bruden skrev 2010-03-16 13:00:50 följande:
    otroligt långsamt framåt. Jag har tentor som jag måste prioritera tyvärr. Annars skulle jag göra klart festprogrammet, beställa skor, besöka sömmerskan, leta efter en tiara, fundera på hur jag ska göra med handväska, fixa brudbuketten har jag glömt något?Bordsplaceringen är klar och jag är så nöjd med den, tog inte alls långtid att göra.
    Vad pluggar du?

Imorgon ska jag och min mor ut och leta tyg till brudnäbbens klänning.
    Annars försöker vi komma på vad vi önskar oss. Har inte haft en tanke på det. Jag menar, det är ju inte riktigt därför vi gifter oss, för att få presenter.
  • Lyckliga013bruden

Jag läser till ekonom på distans det är så underbart, jag kan vara ute när det är soligt för jag har inga tider att passa =)
    Jag har fått jobba på min självdisciplin och det går framåt, så länge jag lär mig och klarar tentorna så är jag glad!

Presenter och önskelista det bråkar vi om lite. Jag tycker vi ska önska oss pengar till bröllopsresan, vi kommer ändå behöva spara till den. Men min bm tycker inte vi ska önska oss något och inte pengar för en önskelista är tydligen detsamma som en inköpslista i hans värld. Jag ser önskelistor som lite tips, ideer, riktlinjer och skulle jag hitta något som inte är med önskelistan men som jag vet att mottagaren blir glad över så köper jag det.
    Vi gifter oss också av andra orsaker än presenterna, men eftersom många gäster vill ge något så tycker jag de ska få göra det. Men det är knepigt med presenter har jag insett, alla har olika åsikt om vad som är okej att önska sig, hur mycket presenterna ska få kosta, ska man öppna de inför alla på festen eller i hemlighet osv.

CiaLovesAndreas skrev 2010-03-16 13:07:33 följande:
    Vad pluggar du?Imorgon ska jag och min mor ut och leta tyg till brudnäbbens klänning.Annars försöker vi komma på vad vi önskar oss. Har inte haft en tanke på det. Jag menar, det är ju inte riktigt därför vi gifter oss, för att få presenter.
Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010