Linköpingsbrudar 2010
Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?
Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?
fibobs
Den 4/9.
Vi önskar oss bidrag till våran smekmånad, har öppnat ett konto.
Tjejer: ska ni åka nånstans på smekmånad? Vart i såna fall?
Livmässen (som vi ska ha så jag är super partisk) är en väldigt fin lokal, jag tycker absolut ni ska ta er en titt på den.
Löfstadslott, vet inte vad de har för gräns och de ligger en bit utanför lkpg.
gammal tråd men det finns några förslag iaf.
www.brollopstorget.se/Forum-1-1/m258889.html
Tack! Man vill ju dessutom hålla ner kuvertpriset så catering är att föredra. Svårt det här, men kul och spännande vart vi hamnar.
Bjärka Säbys gräns är tyvärr 80 personer, det går inte att klämma in 81...
Kolla den här tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-1/m3652943.html
Hällagården i Borensberg verkar rätt trevlig, men lite för bygdegårdslik kanske ändå...
Kolla med Hagdahls kök. De är i Länsmuseets lokaler och lagar underbar mat. www.hagdahls.se/
Är sur för att inte e-hair hör av sig. Jag kontaktade dem för två veckor sen och då sa de att jag skulle komma tillbaka mitt i veckan för att de skulle hinna kolla om de hade tid mitt datum. Jag kom dit mitt i veckan och då sa de att de behövde tala med varandra igen (inte samma personer som på helgen). De tog mitt telefonnummer och lovade ringa och meddela. Nu har det gått en och en halv vecka och de har inte hört av sig...
Det gör mig lite sur eftersom de har fått så bra betyg från vänner som har gift sig men nu vet jag inte hur jag ska göra om jag ska jaga dem mer eller om jag ska söka någon annan lösning på hår och smink...
2 månader kvar idag!!!
Börjar ju nästan bli nervös