Linköpingsbrudar 2010
Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?
Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?
Något tips på ett ställe?
Lillaria
Brännpunkt!!
Var i dag och försöte boka för håruppsättning och smink (ny salong inte e-hair som jag har gett upp hoppet om), men tydligen så är inga semestrar satta än så ingen vet om de jobbar eller inte. Jag har fått för mig innan att man ska vara ute i god tid med att boka, men vad gör man när de inte är ute i god tid? (Ingen behöver svara, ville bara skriva av mig lite.)
Hair Crew är bra!
Jag ska vänta till efter påsk och se om inte HC har någon som kan komma in och jobba när de andra är lediga. Sen får jag väl leta vidare om inte de kan ordna någon. Sminket (the body shop) ska ringa i dag i alla fall så då får jag veta det.
Jag tror också att om du väntar till efter påsk så är semesterlistan fixad! Lycka till!
Vi åker till linköping på torsdag och ska förhoppningsvis titta på några ställen, det är m2b's ansvar att se till att vi får komma och titta... och jag vet inte riktigt hur det gått på den punkten ännu. Sett bilder inifrån lmässen som blivande svärfar tagit då han var där på lunch, ser trevligt ut!
Smink på The body shop klart. Är så fantastiskt glad för att det är bra pris och de verkar jättegulliga. Har även varit och kollat på vigselringar i dag. Har haft lite problem eftersom förlovningsringen är bred och jag vill ha (måste ha) en ganska tunn vigselring men med sten... Men denna guldsmeden föreslog att man kunde göra en "överbyggnad" till förlovningsringen så det blir som en jättefet ring. Supersnyggt tycker jag =)
Så just nu är jag lite lyclig =D
Jag hade tänkt att lägga min egen make up......är det svårt tror du. (tilläggas för den som inte vet är ju att vi har ett litet bröllop, och en fest hemma i trägår´n)
Känns nästan som om det får bli en "vanlig" gåutpåkrogen make ;o)