• Bettygumman

Linköpingsbrudar 2010

Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?

• Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010
  • CiaLovesAndreas

fibobs,
    Jag hittade min klänning på Partyworld och mannen sina kläder på BH.

• fibobs

Toppen, då går jag dit och kollar....tack!!!

• Bettygumman

fibobs

Jag förstår att du är tveksam till att köpa din klänning på BH. Jag hade inte gått tillbaka dit.
    På Partyworld var de jättetrevliga! Dressman finns ju alltid till karln din.

• fibobs

Jag har varit inne och tittat på PW och de hade jättemycket fint. Kanske det bir därifrån:o/ Eller från Halles på Ågatan...de hade mycket fint!
    Jag har ju så gott som bestämt mig, men tycker inte om när andra säger till mig vad som är rätt och fel för mig och min BM. kanske lite mera ödmjukhet...det måste ju ändå kännas rätt eller hur?
    Tar en sväng till får jag se :o)
    Kramen

• Bettygumman

fibobs

Det är ju bara du som kan bestämma vad du vill ha. Sen kan de alltid komma med åsikter om valet av klänningsmodell.
    Hoppas du hittar den rätta för dig!

Jag har nog nästan bestämt mig för den andra klänningen i turordning som jag provade. Jag kommer ändå kolla i Norrköping. Men som det känns så blir det nog i slutändan den i alla fall.
    Det enda är att jag tycker att priset är ett par tusen för mycket.

• godspeed

Vi gifter oss i september och idag bokade vi festlokal med tillhörande catering. Imorgon ska jag ringa och boka kyrkan som vi kollade på igår...sedan har vi tillfrågat de personer som ska vara värdpar.

Ser fram emot att komma igång på riktigt och kolla på kläderna och bestämma utformningen av inbjudningskorten!

• fibobs

Men får jag fråga vad era kostar??? (lr r det hemlis ;o))

• Muntrik

vi gifter oss också i år den 101010. Men en bit utanför Borensberg!

• Bettygumman

fibobs

Är det klänningen du menar? 7000:-
    Hur mycket ligger de du tittat på?

Ni andra vad ligger era på ungefär i pris? Hur långt innan köpte ni era?

• fibobs

Ja det var klänningen jag syftade på.
    Den ena jag sett, på BH kostar 2600.
    Den jag var och provade idag är rena kapet, 1900.
    Så jag tror jag tar den. Den gick att få i olika färger, så jag kan nog hitta en färg som passar mig :o)

Jag beställer den nog nästa vecka, för det var 4 månaders leverans, det verkar det vara på många klänningar.

Nu återstår fästmannens och tjejernas....men det blir nog no probs!
    Kraaam i sooooolen

Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010