Östergötland
Tänkte att vi som bor och eller ska gifta oss i östergötland kan ha denna tråd att tipsa varandra med!
Tänkte att vi som bor och eller ska gifta oss i östergötland kan ha denna tråd att tipsa varandra med!
Jag gifter mig också i Norrköping, den 24 juli närmare bestämt! Har ni med sommarbröllop fått ut inbjudningarna än?
Yes! Inbjudningarna är nästan alla ute ;)
Vi gifter oss 14:e augusti
vi ska gifta oss i lillkyrka vid gistad, den 15 eller 22 maj. Tror ni man hinner planera allt tills dess? :) Har precis bestämt datum. Har ju små planerat det senaste året, så jag vet ju vad jag vill ha.
har inte fått ut inbjudningarna, ska göra dem och skicka dem innan 1 mars tänkte jag...hmm.
jessie key: klart ni hinner planera, har man för lång tid på sig kommer man bara att ändra sig.
dolly84: Vi gifter oss 31 juli, inbjudningarna ska vi skicka ut denna vecka (om de blir klara)
*simmla: kul! du får berätt sen om hur det gick och lägga ut bilder.
*östgötabrud: tycker inte att ni ligger efter, vi har kommit långt bara för att jag tycker att det är kul att planera och inte kan hålla mig. Min m2b tycker att det räcker med att planera i juni....
*krutt: vi ska ha ca 100 gäster och ett enkelt bröllop, vi vill inte lägga massor med pengar, köpte hus för ett halvår sedan och vi vill lägga pengar på det.
Beräknad budget är ca 35 000, jag hade dessutom turen att vinna presentkort på bröllopsmässan i Söderköping. 2000kr florist, 4000kr fotograf, 3000kr guldsmed och en weekend på Söderköpings brunn! yej lucky me!!!!
Nu ligger inbjudningarna på lådan =) Undra vem som hör av sig först!
Hur går det för er?
Vad man blir avis! Om jag kunde gifta mig Östergötaland så skulle det bli santa Maria kyrka och jag skulle ha åkt till brunneby och köpt all Cider till maten.
Jag saknar min uppväxt län!!
Kattpoet:
Brunnebycider....mums!
Jag saknar det som attan, jag brukar spara pengar ifall något ska ditåt och kan köpa med sig 20 flaskor till mig.
Var där på julmarknaden och köpte massor med saft och cider, de har bra priser tycker jag!
Behöver hjälp!
Cateringen vi hade tänkt till bröllopet har semetserstängt när vi ska gifta oss....suck och inte verkade de intresserade av att öppna en dag för att göra en peställning på 100personer.
Så har ni några tipps på ställen, runt om i östergötland, som gör exotisk planka?
*håller tummarna*