En fotograf att undvika
Hej,
Jag tänkte börja mitt första inlägg med att varna för en fotograf som heter Jack Ghantous och jobbar i Södertälje. Vi blev rekommenderade denna fotograf av festarrangören. Vi träffade fotografen innan bröllopet och gick igenom vad vi sökte (visade bilder). Han påstod sig förstå exakt det vi var ute efter men till vår stora besvikelse så gjorde han inte det. Korten blev stela där vi ville ha dem levande. Kvalitén på korten var så usel att det inte går att förstora upp något av det. Och majoriteten var för mörka eller överexponerade. Videon var lika usel. Min man och jag försökte vid flera tillfällen att kontakta fotografen för diskussion efter bröllopet gällande album osv men han ignorerade våra samtal. Till sist skickade han all material via festarrangören.
Vi fick äntligen tag i honom för att beklaga oss och kräva att han åtgärdar felen men han påstod att han har gjort rätt och att han har redan slängt all material. Det vi hade var allt som var kvar.
För att få lyckade bröllopskort, råder jag alla blivande brudar att undvika denna besvikelse till fotograf. :(