• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

Precis. Förståeligt att hon ville åka snart igen, men att ge järnet sådär!

Ninnnis skrev 2010-02-19 12:00:11 följande:
    Risker hade kanske annars varit att hon hade blivit rädd för fartgrenar och att det med tiden hade vuxit sig större och större. Lite som att ramla av en häst, det är bättre att hoppa upp direkt igen. Men med tanke på hennes smärtor hade jag förväntat mig att hon bara med nöd och näppe skulle ta sig ner, liksom bara för att ha gjort det. Men att åka som hon gjorde i både störtlopp och slalom och ta brons, det är imponerande!
  • Daa

*lyssnar till motorvärmarens susande (fast bara i fantasin)*

• Hvidbrud

På tal om tuttar... Upptäckte idag vilka hängpattar jag fått! Skulle torka mig efter dushen och böjer mig fram, ser då att tuttarna hänger typ 3dm ner och det är som en tennisboll i en strumpa- helt löst och tunt mot kroppen sen klumpen längst ner med mjölken... blä! Ställer jag mig upp liknar jag en planka med stor mage typ. Tack du människa som uppfann bh'n!

• Daa

Jag är också skyldig den människan ett tack.

Däremot är jag lite sur på den människa som bestämde vilka storlekar som ska finnas...

• Daa

Nä, nu får det vara färdighostat på jobbet.
    Nu åker jag hem.

Kram!

• Fru Bygg

Nu har jag skummat igenom 800 gamla inlägg för att hitta Ninnnis recept på skaldjurgratäng. Dum som jag är så sparade jag ju inte den när den dök upp, men nu har jag den.

• passionsblomman

Hehe, jaaaadu Hvidis, vänta du bara tills du ammat klart...
    Usch! Fast skitsamma ändå!

Få se nu, min hyllning till Anja, postade jag inte den i den här tråden igår?

• Fru Bygg

Hihi, skrattar åt den beskrivande bilden! Jag har inte så stora, men känner samma effekt jag också. Jag har ju slutat amma, så mina är bara tomma!

*tur att maken gillar dem ändå!

Hvidbrud skrev 2010-02-19 12:28:18 följande:
    På tal om tuttar... Upptäckte idag vilka hängpattar jag fått! Skulle torka mig efter dushen och böjer mig fram, ser då att tuttarna hänger typ 3dm ner och det är som en tennisboll i en strumpa- helt löst och tunt mot kroppen sen klumpen längst ner med mjölken... blä! Ställer jag mig upp liknar jag en planka med stor mage typ. Tack du människa som uppfann bh'n!
  • Fru Bygg

Är faktiskt förvånad över hur ofta man kan mysa med maken fast att man har småbarn. Det är ju dock massa annat som man inte hinner med hemma (som städa, tvätta mm), men det gäller ju att prioritera!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan