MAJ 2010 del 5
Snuttfia,
Åh, vad fint!
Idag ska jag till affären och göra slutprovningen på min klänning. Så nu är det väl bara att inse att det verkligen är på riktigt!
Snuttfia,
Åh, vad fint!
Idag ska jag till affären och göra slutprovningen på min klänning. Så nu är det väl bara att inse att det verkligen är på riktigt!
OT: Var och tittade på ett hus igår. Kändes faktiskt riktigt bra, så idag kommer vi troligtvis lägga bud. Försöker att inte hoppas för mycket, men det är ju så svårt!
Vad gullig du är!
Fortsättning följer...
OT: Vi är inne i budgivningen nu, men det ser ut som att vi kommer förlora den Vi har satt den maxgräns och den gränsen är snart nådd.
Vi har en hel del pengar sparade men det blir ju såklart en hel del lån också.
Det blev inget hus. Så det blir till att fortsätta leta.
anna,
Tack för kramen!
Nu är det fokus på bröllopet igen Är ju inte sååå många dagar kvar nu. Börjar ju nästan bli läskigt!
Jag är snarare så att jag knappt fattar att detta är på riktigt. Men sen när jag "kommer på" det så blir det massor av pirr i magen.
Idag ska jag hämta min vigselring! Ska bli spännande att se slutresultatet
Får nog be mannen att gömma den sen, annars så provar jag väl sönder den
Var hos guldsmeden och fick se min färdiga ring. Åhh så fin!!! Jag är förälskad! Den satt perfekt dessutom!!
Vi kom överens om att vi skulle låta ringen vara kvar där tills dagarna innan bröllopet. Då vi även ska lämna in våra förlovningsringar för putsning och gravyr i mannens ring.
Jag tänker också på det där ögonblicket. Kommer ju stortjuta innan jag ens har kommit in i kyrkan
Rapsbrud,
Åh så spännande!