Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010 del 5

Åh, nu vill ju jag också bli hippad!

Nu är bordsplaceringen så gott som färdig. Vi ska se om vi kan få till det på nåt annat sätt, annars får det vara som det är.

• CiaLovesAndreas

Jag är heller inte hippad....än

Jag är ledig i helgen, så vi får väl se vad som händer då Men försöker att inte tänka så mycket på det

• CiaLovesAndreas

En fråga till er som köpt strumpeband. Har ni köpt dem i nån affär eller på nätet?
    Var och kollade på Lindex och H&M, men inget napp. Men jag kanske letar i fel affärer.

• CiaLovesAndreas

Bella,
    Tänkte kolla där i sista hand. Känns som att de kan ta rätt så bra betalt i såna affärer....men vad vet jag.

Martinaa,
    Får ta en tripp till KappAhl imorgon då

• CiaLovesAndreas
    SofieochJamie skrev 2010-04-19 19:53:19 följande:
    Såg att de hade strumpeband i ivory på kappahl idag
    Aha, jag som tänkte att jag skulle satsa på nåt blått. För att få ihop till den där ramsan ni vet. Nånting nytt....osv.
  • CiaLovesAndreas

Tror jag ger upp strumpeband. Satsar på att hitta ett par snygga trosor som antingen är helblå eller som har nån detalj som är blått.

• CiaLovesAndreas

Snuttfia,
    Skönt att kunna bocka av saker.

Jag sitter och funderar på om jag inte ska göra en Secretbox också. Har ju redan köpt de där väggorden. Men Secret box blir ju lite mer personliga.
    Ska man bara välja en fotograf från gula sidorna eller hur gör man? Vill ju heller inte att det ska bli svindyrt.

• CiaLovesAndreas

Iiihh...nu har jag bestämt mig för att göra en Secret box! Har fått kontakt med en fotograf, men ännu inte bestämt dag. Dock har jag redan lyckats bli nervös

Hur mycket ska man ha med sig??
    Jag har trosor, nattlinne och negligé som är tänkt till bröllopsnatten. Sen hoppas jag på att mina skor ska ha dykt upp i butiken så jag kan ha med dem. Tänkte att jag kan köpa ett sånt 10-pack med rosor som säljs i affärer, brukar ju inte vara så dyra. Är det nåt mer som man ska tänka på?

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Jag ska ha tiara, den hade jag ju helt glömt bort! Den kan jag ju ta med. Tack för att du påminde mig!
    Ska jag ta med smyckena också, eller blir det för konstigt tror ni?

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Det skulle man ju kunna prova. Dock kommer jag "bara" ha trosor, gammal axelbandslös bh, skor, tiara och smycken
    Tack för tipset!

Svar på tråden MAJ 2010 del 5