Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010 del 5

Martinaa skrev 2010-05-13 10:45:55 följande:
    Tack! Fast det där är bara ett första "utkast". De kommer inte se ut så sedan. Har gjort hållare som korten ska sitta i, men det kommer bild på det så småningom.

Aha, det var inte illa!

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Åh, det låter ju jättefint att ni ska komma nerför en trapp. Dock har jag inget bra förslag på någon låt. Ni har ingen "egen" låt...som ni förknippar med er...?

• CiaLovesAndreas

jao,
    Låter som en jätterolig möhippa!

Idag har vi fått höra vår utgångslåt på orgel och det lät toppenbra!
    Vi fick även prova att gå altargången till vår ingångsmusik....var nästan så jag fick tårar i ögonen Hur ska det då inte bli på lördag??

• CiaLovesAndreas

EmMagnus skrev 2010-05-16 21:12:00 följande:
    Wow säger jag bara, vilken dag!!! Tror att det var Ananias som skrev så fint att man vill göra om det, men att man samtidigt vet att det aldrig kommer bli likadant igen. Det regnade konstant hela dagen, men det var det ingen som brydde sig om så ni som är oroliga för vädret: Var inte det! Det finns inte en chans att hinna tänka på det. Haha, vet inte vad jag ska skriva riktigt mer än att det var så fantastiskt underbart allting och att jag är avundsjuk på er som har det framför er!!! Se till att njuta hela dagen och se till att ni har folk runt er som tar hand om allt praktiskt så att ni bara kan njuta av varandra och av alla som är där för att dela er kärlek!

Åh, vad härligt!
    Nu längtar jag ju ännu mer efter lördag!

• CiaLovesAndreas

EmMagnus skrev 2010-05-16 21:15:25 följande:
    Cia: Ja, gör det!!! Det är vekrligen värt att längta efter och som sagt inget kan gå fel.

Det jag är orolig för är att jag ska svimma. Mitt blodtryck är inte det bästa alla gånger. Annars så är det nog inget som jag direkt oroar mig för.

• CiaLovesAndreas

Rapsbrud,
    Så fina ni var! Jättefina bilder också

EmMagnus,
    Jag är rädd att jag ska börja gråta om jag tittar på alla...men jag ska försöka göra det

• CiaLovesAndreas

EmMagnus skrev 2010-05-16 21:33:03 följande:
    Lova mig att du tittar, det är värt varenda tår som ev skulle komma!

Jag lovar!

• CiaLovesAndreas

Martinaa skrev 2010-05-17 10:43:13 följande:
    Hihi, blir så glad av att läsa er bröllopshistorier! Ska också försöka titta på folket när vi går in, men jag kan bara lova att försöka. Känns som om jag kommer börja böla om jag tittar på dem....

Känner precis som du!

Började ju nästan gråta igår då vi fick gå in till musiken i kyrkan, som då var tom

• CiaLovesAndreas

Helena0,
    Här har du en till som längtar till lördag.
    Fast det är knappt så jag fattat att det verkligen är på lördag. Har ju varit så långt bort förut och nu är det bara dagar kvar!

• CiaLovesAndreas

Huh, 4 dagar kvar. Känner mig dock ändå rätt så lugn. Dock börjar sambon bli lite stressad inför det vi har kvar, men det löser sig!

Mitt upp i allt så budar vi just nu på ett hus! Så snälla håll tummarna!

• CiaLovesAndreas

Loveyoutoo skrev 2010-05-18 20:01:59 följande:
    CiaLovesAndreas: Hoppas ni vinner budgivningen!

Det vore ju onekligen inte helt fel!
    Snacka om att inte kunna fokusera på en sak i taget

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Tack för du håller både tummar och tår!
    Ännu ingen som budat över oss. Så nu tycker jag att de kan sluta budgivningen

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Tack för att du håller tummarna!
    Ännu har ingen lagt över oss, dock så är det några som bett om en visning imorgon...*suck* Hoppas hoppas att de inte vill ha det!!

Idag ska troligtvis förlovningsringarna lämnas in  

• CiaLovesAndreas

HelenaO skrev 2010-05-19 17:25:11 följande:
    Jaha... 3 dagar kvar. Och nu så är man superfökyld med hals och huvudont. Snygg tajmning. Så nu blir det till att vila sig i brudform och dricka massa med honungsthe :) Längtar massa till lördag!

Krya på dig!

Nu är jag ringlös ända til lördag. Usch så tomt det känns!
    Så nu längtar jag ännu mer till lördag

• CiaLovesAndreas

Long engagement skrev 2010-05-20 01:02:39 följande:
    Nu är vi gifta! Grattis alla ni som nu är fruar och Önskar er en härlig majdag ni som har det framför er!www.finest.se/userBlog/&beid=1369328

Grattis!!

• CiaLovesAndreas

moule skrev 2010-05-20 15:35:11 följande:
    Bara två dagar kvar! =)   Hoppas sommarvädret håller i sig!

Håller med! Men enligt Aftonbladet och Expressen ska det ju bli toppenväder!

• CiaLovesAndreas

Ahhh....nu är det inte ens dagar kvar!
    Idag blir det fullt upp med diverse saker.

• CiaLovesAndreas

Uj, vilken dag...o ännu är den inte slut! Det vi har kvar är att stryka kläder, packa och lämna in väskan på hotellet och sen plocka iordning här hemma.

• CiaLovesAndreas

Lycka till allihop!!
    Borde sova nu, men är så uppe i varv

Har försökt packa allt...känns som att man ska iväg på nån 2-veckors resa eller nåt sånt

• CiaLovesAndreas

Nu är jag fru!
    Hade en helt underbar dag!

Svar på tråden MAJ 2010 del 5