MAJ 2010 del 5
Aha, det var inte illa!
Aha, det var inte illa!
Martinaa,
Åh, det låter ju jättefint att ni ska komma nerför en trapp. Dock har jag inget bra förslag på någon låt. Ni har ingen "egen" låt...som ni förknippar med er...?
jao,
Låter som en jätterolig möhippa!
Idag har vi fått höra vår utgångslåt på orgel och det lät toppenbra!
Vi fick även prova att gå altargången till vår ingångsmusik....var nästan så jag fick tårar i ögonen Hur ska det då inte bli på lördag??
Åh, vad härligt!
Nu längtar jag ju ännu mer efter lördag!
Det jag är orolig för är att jag ska svimma. Mitt blodtryck är inte det bästa alla gånger. Annars så är det nog inget som jag direkt oroar mig för.
Rapsbrud,
Så fina ni var! Jättefina bilder också
EmMagnus,
Jag är rädd att jag ska börja gråta om jag tittar på alla...men jag ska försöka göra det
Jag lovar!
Känner precis som du!
Började ju nästan gråta igår då vi fick gå in till musiken i kyrkan, som då var tom
Helena0,
Här har du en till som längtar till lördag.
Fast det är knappt så jag fattat att det verkligen är på lördag. Har ju varit så långt bort förut och nu är det bara dagar kvar!
Huh, 4 dagar kvar. Känner mig dock ändå rätt så lugn. Dock börjar sambon bli lite stressad inför det vi har kvar, men det löser sig!
Mitt upp i allt så budar vi just nu på ett hus! Så snälla håll tummarna!
Det vore ju onekligen inte helt fel!
Snacka om att inte kunna fokusera på en sak i taget
Martinaa,
Tack för du håller både tummar och tår!
Ännu ingen som budat över oss. Så nu tycker jag att de kan sluta budgivningen
snuttfia,
Tack för att du håller tummarna!
Ännu har ingen lagt över oss, dock så är det några som bett om en visning imorgon...*suck* Hoppas hoppas att de inte vill ha det!!
Idag ska troligtvis förlovningsringarna lämnas in
Krya på dig!
Nu är jag ringlös ända til lördag. Usch så tomt det känns!
Så nu längtar jag ännu mer till lördag
Grattis!!
Håller med! Men enligt Aftonbladet och Expressen ska det ju bli toppenväder!
Ahhh....nu är det inte ens dagar kvar!
Idag blir det fullt upp med diverse saker.
Uj, vilken dag...o ännu är den inte slut! Det vi har kvar är att stryka kläder, packa och lämna in väskan på hotellet och sen plocka iordning här hemma.
Lycka till allihop!!
Borde sova nu, men är så uppe i varv
Har försökt packa allt...känns som att man ska iväg på nån 2-veckors resa eller nåt sånt
Nu är jag fru!
Hade en helt underbar dag!