Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010 del 5

Provade underkläderna till bröllopsnatten....perfekt!!

Jösses...nu tror jag att jag börjat fatta att det verkligen är på riktigt!

Har ett stort leende på läpparna idag

Om jag hinner ska jag även hämta ut ett paket på posten som jag gissar är väggorden...spännande!

• CiaLovesAndreas

Hanna,
    Jag satsade på ett snyggt nattlinne med lite spets och matchande trosor till. Över detta ska jag ha en negligé.

Hela kitet är inte riktigt min grej. Har aldrig använt stay up. Korsett förstår jag inte hur jag ska få på mig utan hjälp.
    Men det är jag det

• CiaLovesAndreas

Avalon,
    Vågar man fråga vad gördeln på Lindex kostade?

• CiaLovesAndreas

Avalon,
    Åh, den var ju jättefin!
    Frågan är då om jag har råd. Känns som att jag redan överskridit min underklädes budget.
    Tror jag ska höra med hon som säljer klänningen om hon tycker att jag behöver nåt som slimmar till mig.

• CiaLovesAndreas

Skulle välja storlek på gördeln och såg nu att min storlek är slut i lager

• CiaLovesAndreas

Avalon,
    Tror att jag väntar tills min klänning kommit. Så jag kan prova ordentligt och se hur det ser ut utan gördel. Klänningen är rätt så tajt över magen så det kanske blir som en gördel i sig.
    Men tack så jättemycket för tipset!

• CiaLovesAndreas

Avalon,
    Kollade på mobilbilder igår på mig i klänningen och jag tycker det ser riktigt bra ut vid magen. Men som sagt, jag ska prova igen när den kommer.

Drömde om klänningen i natt och den var så underbart fin!!
    Nu var det så länge sen jag provade den så nu minns jag ju knappt hur den såg ut

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Vi ska också använda oss av Spotify. Känns som att det börjar bli dags att börja leta låtar. Man måste väl ha ett gäng...som gärna är dansvänliga

Det låter ju jättefint det där med trappen!

annil,
    Välkommen hit!

• CiaLovesAndreas

Idag frågade min chef vad vi önskar oss i bröllopspresten och jag har ingen aning. Så tror minsann att vi måste sitta ner i helgen och luska ut nåt bra vi kan önska oss.

• CiaLovesAndreas

Idag har delar av möhippegänget träffats och vi hade jättetrevligt!
    Har en känsla av att jag kommer få det jätteroligt på min möhippa

Svar på tråden MAJ 2010 del 5