Ja, jag håller med Vi är riktiga "ta dagen som den kommer människor" och vill ju ha festen i den andan, det viktigaste är att det inte blir stelt och tråkigt...vilket inte är så stor risk med våra roliga vänner...men ändå så låter jag mig påverkas av alla som säger "så måååååste man göra".... ska försöka slå ifrån mig det!
Just angående vädret är jag inte orolig, regn är romantiskt och vårat regnalternativ till bilder kommer bli ascoola.
Martinaa skrev 2010-03-27 10:04:37 följande:
Hmm, tur man kopierar hela inlägget med jämna mellanrum, för nu laddades sidan om och mitt inlägg försvann. Ctrl+A, ctrl+c osså ctrl+v så fortsätter vi där vi sluta då! :PFår jag be att få komma med dagens första tips till alla brudar? SLUTA OROA ER! Jag förstår er, jag är själv perfektionist och vill ha den "perfekta dagen" där alla trivs som fisken i vattnet och allt bara flyter på och solen skiner och alla är glada, MEN det är bara att inse att allt kan man inte styra över och det ÄR inte hela världen om inte allt blir PERFEKT.Till exempel, självklart vill man ha fint väder och sol på sin stora dag, men här har vi ju faktiskt ingenting att säga till om. Jag var på ett bröllop i somras, i juli, och då tror man ju att man kan förvänta sig sol. Icke sa nicke, det SPÖREGNADE hela dagen. Självklart var det tråkigt att brudparet aldrig kunde "komma ut ur kyrkan" och få grattis och riskastning och allt det där, men resten av dagen var vi ju faktiskt inomhus och vet ni vad? De blev ju faktiskt gifta ändå! Jag som gäst hade jättetrevligt i alla fall.Efter det här så försöker jag ställa in mig på att det KOMMER regna på vår dag, på så sätt kan jag bara bli positivt överraskad!