MAJ 2010 del 5
Snövit1, Låter som en toppendag även om min största fasa är just det där med att sjunga i studio! Jag ääälskar att sjunga så risken finns att de tror att jag skulle uppskatta det...Men jag har hintat om att jag vägrar
Snövit1, Låter som en toppendag även om min största fasa är just det där med att sjunga i studio! Jag ääälskar att sjunga så risken finns att de tror att jag skulle uppskatta det...Men jag har hintat om att jag vägrar
Jag väljer också mellan dessa alternativ, funderar på det cerisa bara för att "inte se ut som vanligt"... inte ofta någon utanför familjen ser mig osminkad. Jag är mest orolig för att min makeup artist inte ska vara värd pengarna då jag aldrig blivit nöjd när någon annan än jag själv sminkat mig Men, jag vill inte riskera att mina nerver pajjar på dagen D och sminket blir skit.
Testa mineralsmink om du tycker att det vanliga klias :) Helt fantastiskt!
Bluebride, kör på lite täckstift, puder, rouge och mascara...kan inte bli fel om du har rätt färg, och det kan du ju få hjälp med i butiken där du köper det! Har du inte smink annars så tycker jag det är alldeles lagom brudmake.
Moule, uj...lät riktigt hemskt i mina öron. Jag skulle gått hem! ;)
Fröken Strössel, vilka fina bilder! :)
Vi ska också ha Asti Cinzano, det är typ den enda alkohol jag dricker. Så gott!
*******HUR ska man veta hur mycket alkohol man ska köpa? Ni som har runt 35-40 gäster hur ser era alkoholinköp ut???
Nu har jag pratat med vigselförättaren som verkade vara en kul typ, dock hade vi bokat vigseltid en halvtimme och nu visade det sig att han har nästa vigsel i samma lokal 15minuter efter oss...håll tummarna för att paren efter går med på att byta tid!
(fattar inte varför de frågade hur lång tid vi ville ha när de sedan sket i det ändå)
Ska träffa honom den 20e och gå igenom allt...typ uttala min blivandes namn haha.
Ikväll blir det provsmakning av menyn, det ser ut som att min blivande måste jobba över :( som vanligt, men tärnan står i beredskap ifall det blir så. Har ingen lust att sitta där själv direkt...
Ja, och buketten är beställd...hon hade inga blommor inne så vilken nyans det blir på blommorna blir en överaskning på dagen D känns väl lite sådär men hon skulle göra sitt yttersta för att få så färgstarka pioner som möjligt. Priset blev 600:- billigare än när jag ringde och frågade, inte illa!
Rapsbrud och alla andra 8 maj brudar...ha det så uuuunderbart i morgon! Shit va spännande!
Äh, va härligt det låter *längta*
Hoppas på att få se lite bilder sedan! :)
Rapsbrud, härligt :) Jag har precis övertalat min blivande att hans pappa ska få filma, han har varit jätteanti.
Även jag fick möhippa igår :)
Hämtades vid elva av en kompis och ett cyklop hon hotat om ett tag. Vi åkte hem till henne och där väntade alla vänner, vi åt supergod lunch sen blev det dags för ögonbindel och bilfärd. Blev lagom nervös när jag fick på mig en overall! men det visade sig att jag skulle åka båt, en riktig offshore racingbåt! 90 knop kom vi upp i :)
Sen satt vi mös i solen ett tag tills det var dags för bubbelbad och "tjejspel". Efter det gick vi och discobowlade, något jag aldrig gjort förut. Det var så kul :) Min snygga brudslöjja (som går i arv hos vännerna) lös neonblått Ja, sen åt vi supergod midag och efter det fick vi ett privatrum på krogen med egen bar där jag fick en kurs i att blanda drinkar. Sen sjöng vi (läs:jag) kareoke... usch och fy haha. Senare blev det uteservering i sommarvädret och avslutades med mera "tjejspel", kom hem halv fyra.
Jag är en riktigt fegis som utmanat mig själv att våga testa nya saker i år, 3 saker jag var rädd för klarade jag av under dagen och tyckte det var kul :) glad och stolt. Har världens sötaste vänner <3
Grattis alla nya fruar! härligt att läsa om eran dag! Superfina kort allihop! :)
Ingen som har en massa rosa/cerise dekoration som ni behöver bli av med?
Jag har letat igenom hela stan utan framgång :(
Då ska man leva lyckliga i alla sina dagar Springa runt heeela sommaren och vara sådär äckligt nykära du vet
jag har så mycket annat på G i livet så jag knappt hinner ängna mig åt bröllopet alls,
min blivande sa idag att bröllopet säkert kommer bli inställt pga tenta....haha