alltså är de nystartade så är det ju svårt att veta eftersom de inte har några omdömen än direkt. Det man kan kolla är att de inte har andra konkursade bolag bakom sig tex, men sen så vet jag inte hur mycket energi o tid folk orkar lägga på att kolla upp såna saker.
Själv är jag alltid lite velig just när det gäller att de inte har egna bilder, Landy har ju inte det o folk verkar ju bli nöjda ändå, men själv vill jag ju se nåt som de gjort, inte designerklänningen som de tänker kopiera.. men det är ju som sagt vanligt.
Tror att det ändå blir millys för vår del, velar mellan att ta det i lokala affären i stan, för då ingår ändringar, eller om jag ska beställa från millys. Millys är ju billigare dock
Vi 3 skrev 2010-03-18 10:08:07 följande:
Roligt att hon svarar på dina mail iaf.. Här är det tyyyyst. Börjar klura på om jag verkligen ska handla där.. Vill gärna ha en klänning för det priset, men usch jag vet inte. Tror inte hon luras på klänningarna.. Magkänslan sa att det var okej, och jag vill inte tro att den är helt ute och cyklar..