Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Sitter här och lyssnar när musikern övar på Wagners brudkör på orgeln i kyrkan...
Oh! Har du arbetsrummet så nära kyrkorummet? Eller sitter du i kyrkan?
Bara ät! verkar bli mycket till oss som är här!
Vi har våra arbetsrum i omedelbar anslutning till kyrkorummet. Toppen, faktiskt, om man behöver en stunds "andlighet" mitt i alla planeringar och förberedelser
Vad härligt! Vår närmsta kyrka ligger 2 km från expeditionen, som inte känns så jätteandlig.
Jag tittar in som hastigast. Har lunch just nu. Superstressigt på jobbet så jag vinkar och önskar er en trevlig dag
Åh... lite andlighet skulle jag verkligen behöva just nu *fick en obeskrivlig lust att pipa iväg till kyrkan och bara sitta och funder och lyssna på lugn o vacker orgelmusik*
Visst är det skönt!
Som balsam för själen!
Igår blev vi erbjudna ett matsalsbord med sex stolar, en skänk och ett stort linneskåp, allt i massiv ek! Varför har jag inte ett jättehus NU?
Stressar in och säger hej och hej då. Jag jobbar hela tiden och när jag itne jobbr så måste jag hålla på med toastmadame grejjer, åkte på att arrangera en sista minuten möhipppa också...
Men idag har vi hunnit med en snabbvisit på stranden och jag har invigt fina tankinin
Puss på er och ha det bra