Haha jag förljer inte heller Greys!!!!!! Det kanske ni förstod efter mitt inlägg...
Såg första säsongen på dvd men maken tyckte det var skitdåligt så sedan ahr vi inte hyrt resten. Själv tyckte jag den var helt ok men blev aldrig sådär hooked.... Andra jag rpatat med som följt den har tyckt att försa o andra säsongen var bäst men att man sedan började göra som med så många serier som går lite "för länge" nämligen att det blir alldrö mycket såpa av det hela när alla plötlsigt är med alla etc etc....
De enda långkörarserier jag följt på TV (ej hyrda dvder) är 24, Lost, prison Break samt ett par säsonger av heroes....
Och 24 var det VERKLIGEN dags att sluta göra tyckte jag. jag menar hur många "dåliga dagar på jobbet kan Jack Bauer egentligen HA?!?!?!?!!?!!!!!!! Älskade de första säsongerna men de tre sista kändes som upprepningar av exakt samma koncept. Lite trist.
Lost är däremot en serie jag nöstan kände att jag ville börja se om igen när de visade sista avsnittet här.... Bara för att se om historien skulle hålla....!
och för att jag fastnade för många av karaktärerna där.