För att vara ego ska jag berätta att jag fortfarrande inte mår helt bra. Hostar som en tok i perioder på dagarna men värst är kvällar o nätter.
Inatt vaknade jag strax efter att jag somnat av att jag tyckte det kändes som ett tryck över bröstet. Det kändes liksom som en stickig känsla där och det framkallade en massa hosta ocskå. Det hela slutade med att jag gick upp och lade mig i soffan i vardagsrummet för att inte väcka maken och lilltjejen. Sedan lyckades jag somna där för jag var så trött, men vaknade vid 5-tiden i morse av att jag frös. Gick in i sovrummet igen för att krypa tillbaks i sängen men så fort jag kom in i rummet så fick jag tillbaks den där stickiga känslan i bröstet och luftvägarna liksom "drog ihop sig" på ngt underligt. Obehagligt! Så jag tog bara en filt och gick tillbaks ut i vardagsrummet och fortsatte sova på soffan.
Om det inte blir bättre nu under veckan ska jag gå och kolla mig. Är lite orolig över att det är ngt mer jobbig bronchitis eller så. Men mest orolig är jag OM det skulle vara ngn allergi som är på gång att utvecklas. Tänk om jag är allergisk mot våra katter!?!?!?!?? Då vet jag itne vad jag skulle göra ärligt talat. De är ju som en del av vår familj!!!!!!!
Men jag hoppas att det är ngt annat. vad som är positivt är att jag inte känt av detta tidigare när jag t ex gosar med katterna så det borde inte vara de som framkallrr detta. Kanske var det bara ngt i rummet? Det är extremt fuktigt här nu så kanske fuktigheten samt värmen som var i sovrummet (ACn var avstängd) gjorde att mina redan irriterade luftrör sparkade bakut? Vad vet jag.... Hoppas ändå att det snart går över.
Jaha, det var min egostory....