FAN vad jag är omotivrad att jobba idag!!! OTROLIGT! Känner mig trött och hängig och vill egentligen bara gå hem och sova. Eller läsa en bra bok eller nå´t....
Usch sliten är nog ett namn.
Men kasnke är det pg a av den här jävla hostan och luftvägsbesvären!?!?!!? Ska gå till läkren och kolla upp mig imorgon.Inte för att jag är så säker på att de kan säga ngt men det är nog bra att göra en koll ändå. Hoppas att de hittar ngt som kan förklara det hela men att det är ngt lättåtgärdat. Typ antibiotika eller så. Inget allvarligt .
En kompis till mig har alldeles nyligen fått reda på att hon har lymfom!!!!!!
Hon fick veta då hon gick till optiekrn för att göra en vanlig synundersökning för att skaffa nya glasögon/linser. Då såg de att hon ahde en blödning inne i ögat och skickade henne till akuten. Där blev hon kvar. Allt gick snabbt efter det för de insåg att hon hade sjukt låga blodvärden och hon fick hur många blodtransfusioner som helst. Nu har hon påbörjat första cellgiftsbehamndlingen och jag är otroligt orolig för hennes skull! Hon är bara dryga 40 och har två små söner. USCH!!!! jag hoppas innerligt att hon klarar detta.
Det är i sådana lägen man inser hur bra man verkligen har det. OCH det är också då man isner hur jävla rädd jag är att ngt ska drabba en eller ens familj. Jag kan inte ens tänka tanken över hur man skulle känna om man blev allvarligt sjuk när man har barn!!!!!! Missförstå mig rätt nu. Jag menar inte att det inte är lika illa om man blir allvarligt sjuk och inte har barn. Det menar jag inte! Men sedan vi fick barn har jag känt mig än mer skyddslös på ngt vis eftersom man vet att man har ngn som är så beroende av en på ngt sätt. Som man måste skydda. Men hur gör man det om man blir allvarligt sjuk!?!