• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Ore

PB: Hoppas att det blir FET på lördag eller måndag! Tungt för sambon med att det inte känns bra på jobbet...

Fru E: Hoppas budgivningen kommer igång. Alla kanske väntar på att någon annan ska lägga första budet?

KRAM tillbaka till Nenne!

• Tinga

Lappis - ah, då blev du verkligen ordentligt firad med tjusiga saker också. Blev det ett par sådana där "bryta-benen-varning-höga-klackar"-skor? Med din dansbakgrund kan du säkert hantera dem på ett tjusigt sätt. Ser fram emot den utförliga rapporten i resetråden sen.

Muggles & PB - så trist när ivf-andet krockar med roliga saker man vill göra.

AM - ska du bli TV-kändis får du tala om när det är dags, så att man kan få kolla.

Snaily - håller förstås tummarna för dig idag.

• Ore

Kul med massa presenter, Lappis! Skorna har jag ju sett på bild, och de är ruskigt snygga!!!

• Lapinette

Tinga - om du fanns på FB så hade du redan sett dem . Nej, dessa var inte lika höga som nästan alla andra skor i London utan "bara" en så där 7 cm.

EA - usch vad trist med budgivningen!

• Fru E

Blommis-hoppas glada gubben kommer på rätt dag

• Fru E

Lappis-ja lite segt är det allt men vi får väl avvakta ett par dagar till. Grannarna sa likadant att deras visningar varit sega men sen när väl buden kommit in så tog det fart fast jag är nöjd bara vi får utgångspris ca

• Lapinette

Såg idag när vi kom hem att våra grannar precis har haft visning. De köpte lägenheten för 1 år sedan och grannarna innan dess flyttade in ungefär samtidigt som oss. Undrar om vi "stör" för mycket .

Nej, ska nu försöka pallra mig ut för att hämta ett paket på Posten, från min kompis i Italien.

• passionsblomman

Åh, nu blev jag glad! Jag pratade just med CvL. Det kommer tidigast att bli FET på måndag. (Vilket vore en strålande dag eftersom sambon dessutom är ledig då!) Jo, för de ska ju såklart tina eskimån först och när man har så lång resväg som vi har, är det vanligt att man t.o.m väntar en extra dag för att verklign veta att det klarat sig så man slipper åka helt i onödan. Så, tre dagar efter glad gubbe. Dag 11 på fredag så det hela gäller alltå i nästa vecka, inte i helgen som jag fått för mig i min förvirrade hjärna.

• Lapinette

pb - åhhh vad skönt! Då hinner ni njuta av helgen innan det är dags att åka upp.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen