• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Fru E

Hattis-inte roligt med - men här kommer en stor KRAM!! Hur var det nu, har ni gjort några tester för att se så att allt är bra sen missfallet

• Fru E

Snaily-jag hade med gjort, efter lite tanke, fostervattensprov eftersom jag inte hade kunnat sluta fundera på det

• gosnosen

mugglan - stor kram. vill minnas att jag sprutade 450 vilket var maxdos. kanske minns fel, det var ju ett tag sen. hoppas iallafall att det kommer att gå bra. 

• MSW

Åh Snaily, så tråkigt! Jag har nog inte heller så mycket att komma med! *Kramar*

Hattis trist med minus!! Är det såatt ni försökt ett år efter MA:t nu då? Då måste ni väl kunna söka hjälp?

• gosnosen

Tinga - måste bara säga att jag är otroligt imponerad av hur starka du och din man är och hur stark er relation verkar vara! som ni kämpar! hoppas verkligen att  ni snart ser ljuset i tunneln! 

• gosnosen

EA - vet precis hur jobbigt det är med alla tankar och hur man går och känner efter hela tiden. det är överjävligt rent ut sagt! håller alla tummar och tår! 

• BrudSommar2006

Snigeln, kanske höra med Frejis? De fick dåliga värden, struntade i fvp eftersom de försökt i så många år och fick sedan ett friskt barn.

• Fru E

gosnosen- när var det som ni skulle göra ert nästa försök
    Ja man lär sig verkligen att ha tålamod eller att bli totalt knäpp

• gosnosen

snacka om att spamma! stor kram till hattis och grattis till pirr! nu dags för lite power walk i solen innan middag. kram! 

• snaily

FruE
    1:76 skulle väl motsvara en risk på ca 13 procent... Och dessa siffror är i sin tur till 90% pålitliga. Ja tänk denna matematik...
    Trisomi 13 och 18 är hemskt allvarliga förändringar där fostren ofta dör i livmodern eller klarar sig väldigt kort tid efter födseln.

Såklart är FVP det rätta att göra om vi verkligen vill ha ett säkert svar... Men magkänslan säger att det känns fel.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen