• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • nennesjuttioåtta

Muggles – nej fy de där proggisarna... fast om jag får välja har jag hellre proggen än den där man sprutade on, vad den nu hette. Den pluggade igen hålet som med övertuggat tuggummi. Hujedamej! 

Izzie – men HEJ!!! Lycka till med planerna, diet och syskonförsök (fegade ur?!?!? )

Tinga – messmör! messmör! messmör! Järnrikt och hur gott som helst. Fast det är klart, en del (läs min man) gillar inte att det klibbar fast i gommen (har dock aldrig hänt mig) så han spyr bara han ser att jag råkat kladda messmör på köksbänken vid frukosten. Så det kanske inte är så bra idé ändå.

Piggelin – hehhe, nja det finns väl aldrig något bra tillfälle att säga sånt där med tanke på omständigheterna här i tråden... men nu är det ute iaf. Vad sa Amanda?!?!

Undrar också om det där med fertila perioder, min kusin har tajmat det där med två olika män, och det skiljer bara någon dag. Däremot min mamma (som iofs hade svårt att bli gravid) har spridit ut oss över året. 

vad har ni mer hunnit skriva...

Cicci – Du verkar ju vara tillverkad med en turbo i röven, vad du hinner med!!!!  

dags att posta...

• passionsblomman

Apropå Progg-kladd, man kan ju stoppa dem på det andra stället också hörni!
    Fast det känns ju lite spontant som fel ställe och som att det kanske gör mindre nytta, men det borde ju inte vara fallet eftersom det är valfritt. Och det kladdar iallafall väldigt mycket mindre och åker inte ut så lätt-som åtminstone jag tycker de gör annars.

Ingen annan som gjorde lite både-och?

• nennesjuttioåtta

just det Sweetie – stackars din väninna!  

• Oupsie

Hej Nenne, har läst din blogg, pingivn . Kan nästan se det framför mig, din stackare. Vår hund gosar på samma sätt som Nancy i soffan, fast vårt monster är lite större och tyngre, men hon lyckas ändå .

• Ore

*Vinkar glatt till Izzie* Lycka till med både diet och syskonförsök. Hoppas att jobblivet blir litet lugnare, det låter helt bedrövligt stressigt...

Stressigt verkar det också varit för Cicci... Hur orkar du? Jag vill också ha en sådan turbo-ork... Nåja, hoppas att du har tid att koppla av nu i solen och värmen

Mugglan: Håller tummarna stenhårt för ruvningen! Dagarna tickar på...

Oupsie: SNART klart med inlämningar och sådant - du får tänka på det nu när du gör det sista rycket!

MSW: Heja dig, det blir nog jättesnyggt med ny frisyr!

• passionsblomman

Hörni, vem har snott min ?
    Nu är jag less på att vänta. Ingen FET i helgen alltså och söndag som hade passat så bra! Och DYRT är det när man måste köpa nya test-paket för att de jäkla stickorna inte räcker. Förresten tycker jag det verkar väldigt onödigt att behöva ha en ny hållare vareviga paket. Borde de inte sälja rrefillpaket kan man tycka? Med bara stickorna i alltså.

• nennesjuttioåtta

PB, nä, jag läste att de kunde stoppas där men har som policy att där ska det bara ut saker, inte in. Men det är säkert sant som du säger, mindre kladd. 

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen