• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • snaily

Vill bara titta in lite snabbt för att ge Hattis en stor varm kram!! Dränk sorgerna i vinet och krama varandra!

• snaily

Här har jag haft tema hund ikväll. Tillverkat viltspårssnitslar, förberett för morgondagens hundutställningstripp, samt handmatat anorektisk Korv. Känns nästan inte som någon idé att ställa ut honom när han är så mager, men men, nu är vi anmälda så vi lär väl ta oss dit. Det är ju en lagom liten tur på bara 21 mil enkel resa Ska åka hemifrån kl 6! Huga!

Annars tycker jag det är rätt skönt att det är helg nu, och sen bara två arbetsdagar kvar innan semestern.

Lappis
    Skoj med dina semesterrapporter!

• Lapinette

Det verkar vara helg! För jag hade inte många inlägg att läsa ikapp. Ha en superskön helg allihop. Här är det dags för frukost och sen ska vi bestiga berg .... ehhh, kanske inte överdriva men vandra i en så där 4-5 timmar. Tjing!

• nennesjuttioåtta

hej,

PANIIIK!

kan någon inboxa eller helst smsa mig snailys nummer?!?! Nancy har blivit biten av något...

Alla djursjukhus runtikring tar bara akuta ärenden men vi vill mest ha rådgivning.

• nennesjuttioåtta

hoin är mest svullen om tassen, halt och jättetrött. Men det ser inte ut som ormbett. hon var inte halt när hopn väl kom tillbaka i natt utan det s¨åg vi nu på¨förmiddagen.

• viktualia

Och nu kan jag rapportera att Nancystackarn behövt rejält med hjälp... KRAM till Nenne, Nennemannen och givetvis till Nancy!

Själv har jag både barnvakt och renoveringshjälp på plats! Me like!

• Lapinette

Neeej, vad har hänt stackars Nancy! Jag hoppas hon får komma till vetenären och bli omplåstrad. Kram till Nancy!

• snaily

Verkar som om någon stod till tjänst med mitt nummer ganska snabbt, det var snällt av någon! Ännu snällare hade det varit om jag svarat direkt när det ringde! Var förmodligen och fjantade runt i en utställningsring just i det ögonblicket.

Hur som helst, hoppas Nancy mår bättre nu! Hade djursjukhuset någon teori om vad som kan ha bitit henne? (annan katt? räv?)

Vi har varit på resande fot sen 6 imorse och är nu äntligen hemma, 50 mil och en massa solstrålar senare. (Röd nos nu!) Det gick riktigt ganska bra för Korven på utställningen så vi åkte inte förgäves ändå, och så fick han träffa sin pappa för första gången vilket var skoj! Men nu har han fått diarré, säkert av all konstig (god) mat jag tvingat honom äta de senaste dagarna eftersom han matvägrat... Nu får han gärna fortsätta matvägra lite till så magen får vila.

• snaily
    Lapinette skrev 2010-07-17 19:07:04 följande:
    Jag hoppas hon får komma till vetenären och bli omplåstrad.
    Lappis - vete-who?
Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen