• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Fjällbruttan

Blomman, kramar i massor!!! 
    Förbannade helvetes jävla skit! (Jag kan svära, det är jag duktig på!)
    Hänger med de andra tjejrna in under filten och har med mig en stor chokladtårta med riesenfluff på så det blir mycket choklad...

Det är så förbannat jävla orättvist!!!

SATAN!!

Nu ska jag gå ut och sparka till nåt och försöka sluta gråta, men jag önskar jag kunde göra nåt!

Kram igen! 

• Fjällbruttan

Lanovia gumman, du  behöver inte vår bekräftelse, du är världens bästa mamma!
    Jag har bara haft ett barn och badat, och det var lilla vild.
    De andra har minsann lärt sig simma och vara i vatten i alla fall

• Fjällbruttan

Fru sy skrev 2010-06-21 16:56:31 följande:
    Fick fick precis besked från mannens burkprov, och det såg mycket BRA ut!!! Kändes så skönt att få veta.

Härligt med ett positivt besked, en bump mindre på vägen

Och varför blir det grått nu??

• Ninnnis

Lanovia, glömde kommentera det, men SJÄLVKLART är ni inte sämre föräldrar för att E inte gillar babysim! Jag har ju sett dig in action, och bättre mamma kan man inte bli

• Fjällbruttan

Sonja, vilken läskig upplevelse!! Morfin är inte att leka med
    Vilken tur att det är kortvecka!

En spark i baken på maken dock som inte fatatr att du mår dåligt och minsann inte gjorde det med flit, det var ju han som plockade fram tabletterna!!!

Här var det kaos söndag kväll-måndag morgon med maken..
    Jag var till VIlhelmina igår med äldsta dotra och två av hennes kompisar, de skulle träna inför dopet (de ska spela) och Grodan skulle ju med såklart.
    Då kom maken på den eminenta idén att hans pappa (virriga farfar) skulle ha lilla VIld...
    Innan jag hinner säga nåt dyker farfar upp och maken frågar raskt om han vill vara barnvakt! JA!! Självklart! Då kan vi gå upp till stugan vid sjön!
    NÄÄÄÄÄÄÄÄ! För just nu är det storm ute, först ska det över en sjö, sen gå en och halv kiometer och sen över en sjö till!!!
    Skulle inte tro det va!
    Flata mesiga maken dristar sig då till att mjäka ur sig:-Nä.. det är nog ingen bra idé, hon orkar inte GÅ så långt...
    -Jamen å bär jag henne säger gubb-fan som är närmare 80!!

Osv....Han kan INTE acceptera att han är gammal och inte orkar och ite heller det vi säger!Men maken bränner ju inte ifrån heller!
    Dessutom var vi på dop i söndags, vilket vi sagt ensådär 4 ggr, men han hade ingen aning om vem som döpts....och refererade till sig själv som pappa när han pratade med lilla Vild och kallade katten för lilla Vilds namn....
    Behöver jag säga att lilla Vild följde med till Vilhemina?
    Och maken skitsur för att farfar inte får ha barnen, men det skiter jag i!

Nä, nu ska jag jaga ut barnen så vi får klippa gräs, och så ska jag sparka hårt på nåt för Blommans skull!

• Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-06-22 11:19:49 följande:
    Dessutom var vi på dop i söndags, vilket vi sagt ensådär 4 ggr, men han hade ingen aning om vem som döpts....och refererade till sig själv som pappa när han pratade med lilla Vild och kallade katten för lilla Vilds namn....

• Ninnnis

Dagens i-landsbetraktelse: När man kör cab till jobbet förstör man frisyren...

• Daa

Ninnnis skrev 2010-06-22 11:35:32 följande:
    Dagens i-landsbetraktelse: När man kör cab till jobbet förstör man frisyren...
  • Daa

Bruttan: besvärligt och frustrerande med farfar!
    Nog låter det som rätt beslut att ta med lilla Vild till Vilhelmina.

På tal om Vilhelmina, kom jag precis på, så tänkte maken och jag svänga förbi Östersund (har släkt där) på vår väg söderut och då ta inlandet. För att lyckas med det måste man ju passera just Vilhelmina

• Daa

Många kramar till käraste Blommis.

Förbannat jävla orättvist, var ordet.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...