Sonja, vilken läskig upplevelse!! Morfin är inte att leka med
Vilken tur att det är kortvecka!
En spark i baken på maken dock som inte fatatr att du mår dåligt och minsann inte gjorde det med flit, det var ju han som plockade fram tabletterna!!!
Här var det kaos söndag kväll-måndag morgon med maken..
Jag var till VIlhelmina igår med äldsta dotra och två av hennes kompisar, de skulle träna inför dopet (de ska spela) och Grodan skulle ju med såklart.
Då kom maken på den eminenta idén att hans pappa (virriga farfar) skulle ha lilla VIld...
Innan jag hinner säga nåt dyker farfar upp och maken frågar raskt om han vill vara barnvakt! JA!! Självklart! Då kan vi gå upp till stugan vid sjön!
NÄÄÄÄÄÄÄÄ! För just nu är det storm ute, först ska det över en sjö, sen gå en och halv kiometer och sen över en sjö till!!!
Skulle inte tro det va!
Flata mesiga maken dristar sig då till att mjäka ur sig:-Nä.. det är nog ingen bra idé, hon orkar inte GÅ så långt...
-Jamen å bär jag henne säger gubb-fan som är närmare 80!!
Osv....Han kan INTE acceptera att han är gammal och inte orkar och ite heller det vi säger!Men maken bränner ju inte ifrån heller!
Dessutom var vi på dop i söndags, vilket vi sagt ensådär 4 ggr, men han hade ingen aning om vem som döpts....och refererade till sig själv som pappa när han pratade med lilla Vild och kallade katten för lilla Vilds namn....
Behöver jag säga att lilla Vild följde med till Vilhemina?
Och maken skitsur för att farfar inte får ha barnen, men det skiter jag i!
Nä, nu ska jag jaga ut barnen så vi får klippa gräs, och så ska jag sparka hårt på nåt för Blommans skull!