• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • passionsblomman

lanovia 08 skrev 2010-06-23 11:10:39 följande:
    Blommis, valpar... se till så att alla åker hem. De blir så lätt att man blir kär och en stannar kvar. Ha en trevlig helg med familjen. Kram

Jag undrar om inte ägaren ifråga vet just det och har en liten hemlig och alldeles oskyldig plan...

..fast jag är härdad! Hon och jag har känt varandra typ alltid och hon har haft hundar typ...länge.

• lanovia 08

passionsblomman skrev 2010-06-23 11:14:14 följande:
      Jag undrar om inte ägaren ifråga vet just det och har en liten hemlig och alldeles oskyldig plan.....fast jag är härdad! Hon och jag har känt varandra typ alltid och hon har haft hundar typ...länge.

Det är din syster va?

• Ninnnis

Klarar du att stå emot det, Blommis? Fast ni har ju katterna, det kanske räcker

Lanovia, duktiga lilla E!

Tror inte Fru Bygg hade fått tillträde till stugan riktigt än?

• Daa

Kraaam, Blommis! Hoppas ni får en fin midsommar.

Och skulle du känna dig frestad att behålla en valp, kan du ju gå tillbaka till inläggen som växlades när Ninnis gullhund betedde sig ogulligt med en komocka.

• passionsblomman

lanovia 08 skrev 2010-06-23 11:15:12 följande:
      Det är din syster va?

Just precis. Och hon borde inte ha ett hem. Hon borde ha en djurpark. En gång, när hon var i säg 5-6 årsåldern var vi hos en tant och farbror som hade kor. Där fanns en flaskkalv som bonden sa "den kan du få" till syrran när hon stod och klappade. Jättesmart! Den bilresan hem lever livligt kvar i mitt minne...
    "JAG VIIIIIIIIIIIIIL HA MED MIG KALVEN OCH JAG JAN VIIIIIIIIIIIIIIIST HA DEN HEMMMA; FÖR DEN KAN BO I MITT RUM I MIN KOOOOOOOOOOOOJAAAAAAAAAAAAAAA!"

Tack farborr bonden för ditt goda omdöme...

När hon var 14 tog hon förresten hem ett lamm som tackan stött bort. Det kunde också bo i hennes rum tyckte hon. En jättebra idé när man har heltäckningsmatta...
    De vita mössen tror jag ändå var mammas värsta, då hon verkligen och på riktigt avskyr allt som liknar råttor. Annars har jag sett mamma springa väldigt väldigt fort den gången syrrans iller smet ur buren.

Jiiiises...!

• Daa

Jaa! *blinkblinkblink, blinkeliblinkblink*

lanovia 08 skrev 2010-06-23 11:13:02 följande:
    Daa *blinkblink*

*hjärtar lanovias duktiga lilla tjej*

• Daa

Tack.
    Visst är det häftigt?
    Och lite skrämmande. Men mest häftigt.

*massa kramar till Ingis*

ingenjörsbruden skrev 2010-06-23 10:40:34 följande:
    Daa: ett stort grattis till tvillingar!
  • Daa

*fångar ett par kramar*
    Trevlig midsommar till er också. Så skönt med lång semester tillsammans.

Fru Bygg skrev 2010-06-23 09:18:47 följande:
    Godmorgon alla!Nu drar Ella och jag till Blekinge för att fira midsommar! Maken kommer imorgon och då har vi semester i sex långa veckor tillsammans! JIPPIE!Önskar er alla en underbar midsommar! Skickar ut många kramar i internetvärldens så ni alla kan fånga ett par!

• Ninnnis

Daa skrev 2010-06-23 11:26:23 följande:
    Och skulle du känna dig frestad att behålla en valp, kan du ju gå tillbaka till inläggen som växlades när Ninnis gullhund betedde sig ogulligt med en komocka.

Det märkliga är att han alltid är gullig, även när han rullar sig i en komocka... *totalt opartisk*

• Ninnnis

Daa skrev 2010-06-23 11:30:31 följande:
    Tack. Visst är det häftigt? Och lite skrämmande. Men mest häftigt.
    Det är skiiiiiiithäftigt!
Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...