Tack Ninnis
Och tack för peppningen Lanovia, tyvärr tror jag ingen vill ha väggen ommålad vid halv sju på morgonen... men lilla vild var snäll i morse och somnade om hos mig och sov till halv nio!! Så jag fick nästan snika till mig en timmes sömn till
Sov nästan 4 timmat i natt, maken hörde förstås inte när lilla vild grät i sömnen så det tog jag också.. sen var jag upp och ammade vid sju.. och morrade minst sagt till maken! Varpå han säger, jamen förlåt, jag tänkte inte på att sitta bredvid dig när du ammade så hade jag kunna hjälpt dig att rapa Signe!
PUCKO!!! Jag behöver för fan inte hjälp att rapa henne, hade han velat hjälpa mig hade han kunnat stanna hemma 2 timmar på morgonen så jag fått sova, vilket han kan och har möjlighet till... men aldrig vill!
Sen ringer han från jobbet för en stund sen och när jag meddelar honom att jag minsann inte behöver hjälp att rapa Signe (gick bara iväg i morse...) så säger han att han inte har tid att prata Jamen varför ringa då???
Gissa vem som ligger på ett stort fett !!!!
Vilket förövrigt är den enda typen av minus som får finnas idenna tråd!
Lyssna nu på häxan surtant!!1
Nu ska vi äta brunch och sen gå ut i solen och hoppas den tar med sig förkylning och hosta i vårfloden och sen bara njuta!
Och Lanovia och Fru Bygg, ni är toknormala!!! Hur svårt kan det vara att lyssna på den som känner bebisen rätt?? Samma tjafs här, fat med svärfar som terrar lilla vild med psykningar!!! -Jaså du vill inte krama farfar idag...nä du tycker ju inte om mig sen farmor dog, då går farfar hem och gråter, jag är så ensam....
Snart stryper jag honom!!
I förra veckan visade han dessutom bäcken för henne och sa -Tänk här kan man bada!!
NEEEEJ!!! Det kan man INTE Det räcker väl för fan att hon trillade i när vare sig pappa eller morfar hade koll!! Lilla vild är dock lite klok, tittar på farfar och säger:
-Jag vill inte gå dit, det är farligt där!! Min gulllunge
Maken ska hägna in den nu när tjälen gått ur jorden, annars har jag hotat att flytta!
Barnens säkerhet före allt annat!
Behöver jag säga att farfar blev sur av min tollsägelse... eller att jag skiter i att han blev sur
Ha en underbar dag vänner!!
Kram