I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
GRATTIS!!!!!
Vad häftigt! Hoppas detta är starten på en plusvåg
GRATTIS!!!!!
Vad häftigt! Hoppas detta är starten på en plusvåg
Vilken vecka, Andbeyond!
Ha en trevlig resa, njut och var rädda om er!
*huvudvärk*
Nu är det sommarstiltje på jobbet, så det är segt att sitta här till kl.17...
På hemvägen ska jag handla (medan maken förhoppningsvis städar), sedan hoppas jag hinna med en ordentlig promenad med vovven. Behöver lite frisk luft... Sen blir det fotboll och fredagsmys
Imorgon ska vi på kalas hos gudsonens lillebror som fyller 1 år, sedan ska vi åka över till Köpenhamn och möta upp makens kompis med sambo som är nere från Oslo.
På söndag blir det långritt, eftersom hästarna ska ridas till sommarbetet. Ca. 6 timmar kommer det att ta, så jag hoppas det fina vädret håller i sig
Hej Lanovia! Allt bra? Är ni hemma igen? Jag förstår om Hbg blir lite väl långt.
Just nu är jag glad att det finns en tv på kontoret...
Tack för pepp, Daa! Har skäggmannen blivit semesterledig nu?
Hur mår du, förresten?
Sonja, fy för migrän och magont när du skulle ha myshelg med tjejerna Mår du bättre nu?
Fru Sy, kul att det går bra på marknaden! Hoppas kroppens signaler är positiva
Ingis, vad tråkigt att din syster har det jobbigt igen. Skönt för er att komma iväg själva med barnen, ni får pyssla om varandra.
Lanovia, när var det ni skulle åka? Och vart? Hinner hon inte vaccineras innan?
Daa, bra att skäggmannen lever upp till sitt namn Är ni på väg söderut nu?
Jag har haft en härlig helg med ettårskalas, middag i Köpenhamn bestående av bla. krokodil och känguru, 6 timmars långritt och betessläpp samt sovmorgon idag
Vad härligt med lyckat dop, Bruttan! Mysigt att Daa & Skäggmannen kom Åh vad god middagen lät...
Sonja, skönt att söndagen blev bättre och att din man hade en trevlig helg, trots brist på napp.
Lanovia och Daa, ha det så trevligt idag! Jag hoppas att det är min tur på torsdag Jag har messat Hvidis och Fru E också, hoppas vi får sällskap
Lanovia, bra att ni har kommit fram till ett beslut som känns rätt för er. Sverigesemester är ju inte fy skam det heller.