I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
*kramar om Blommis*
*kramar om Blommis*
Ankan, hur är det med dig?
I kväll kommer makens lillasyster med familj på besök, så ikväll kommer storasystern med familj också över till oss och äter sushi. Mums! Med makens planeringsförmåga vet jag inte vem som ansvarar för sushin, men jag står för vinet och avsäger mig övrigt ansvar
Imorgon ska vi på SMÖRGÅSTÅRTEKALAS hos storasystern *dregglar redan* På kvällen ska jag och maken gå på konsert med favoriten Lars Winnerbäck På söndag ska det tydligen bli 32 grader, så då ska vi nog göra så lite som möjligt...
Är alla ute i det fina vädret? Det ska jag också snart...
Kram på er!
Absolut!
Hej förresten!
Jag sitter på jobbet i tryckande värme. Det är kvavt, klibbigt och ger mig huvudvärk. Men fönstret är vidöppet mot Öresund så det fläktar lite, lite i alla fall.
Helgen har varit underbar med magisk konsert, middagar utomhus med svägerskorna & co, stranden och första havsdoppet igår och fotboll och sushi som avslutning. För första gången i sommar har jag haft lite semesterkänsla, trots att det "bara" var helg. Nu har semesterkänslan tyvärr avtagit...
Näää... Vecka 32-33, så det är ett tag till.
Jobbigt, Lanovia! Men jag har inställningen att det faktiskt får vara lite skitigt och stökigt nu, för vi orkar inte städa i denna värme. Förresten så är vi ju mest utomhus ändå Men vi tog ett litet städryck i torsdags inför svägerskefamiljens besök.
Hej Ankan! *vinkar*
Bruttan, jag ska kolla på dina klipp när jag kommer hem.
Ankan, hoppas han återgår till sina sovrutiner igen.
Lanovia, när åker ni norrut?
Fru E, hoppas mc-lektionen gick bra. Hinner ni koppla av något också? (förutom innan ni somnar då, alltså )
Sonja, hur går det med packningen? Blir det någon tid över till lite lite egentid?
Jag har precis "råkat" boka en resa till Kefalonia
Jag har ju semester vecka 32-33, men maken kan tyvärr inte ta ledigt pga sin nystartade firma. Däremot är lillasyster ledig, så vi har bestämt oss för att hitta på något ihop. 2673 kr för en vecka (ospecificerat, men med mat på flyget och transfer) kunde jag inte motstå
Är det någon av er som har varit där? Jag tror faktiskt gudsonen blev till där, så jag får höra med hans föräldrar